همشهری‌آنلاین: نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری ۲۵ مرداد سال ۹۴ برگزار می‌شود

روابط عمومی در صنعت بانکداری

انجمن متخصصان روابط عمومي و موسسه كارگزار روابط عمومي در راستاي گسترش و تبادل دستاوردهاي علمي، پژوهشي و حرفه‌اي در عرصه روابط عمومي نظام بانكي در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال، نخستين همايش نقش روابط عمومي در صنعت بانكداري را برگزار نمايد.

دبيرخانه همايش از فرهيختگان، اساتيد، مديران، كارشناسان و دانشجويان اين عرصه دعوت مي نمايد تا دستاوردها و تجارب و به ويژه نوآوري هاي خود را ارايه داده و بستر گسترش و تبادلات علمي را در اين عرصه بيش از پيش فراهم نمايند.

  • اهداف برگزاري

- ارايه نكات جديد مورد تأكيد در سياست‌هاي روابط عمومي نظام بانكي
- تلاش در جهت معرفي ابزارها و وسايل كارآمد ترويج محصولات بانكداري
- معرفي گرايش‌هاي فعلي و امكان بالقوۀ توسعۀ بازار توسط روابط عمومي نظام بانكي
ـ تلاش و همفكري در راستاي ارتقاء كيفي فعاليت هايروابط عمومي نظام بانكي
ـ ارائه الگويي مطلوب، كارامد و متعادل از روابط عمومي نظام بانكي
- توسعه اعتبار و وجهه نظام بانكي

  • برنامه‌هاي همايش

 برنامه هاي همايش به‏ طور خلاصه عبارت است از:
- برگزاري نخستين همايش نقش روابط عمومي در صنعت بانكداري
- برگزاري دوره هاي آموزشي مهارت اجرايي و تخصصي
- برگزاري پانل هاي تخصصي براي ارتقاي سطح تخصصي كارشناسان و متخصصان اين حوزه
- تقدير از پيشكسوتان حوزه روابط عمومي نظام بانكي

  •  مخاطبان همايش

- بانك‌ها
- موسسات مالي و اعتباري
- تعاوني هاي اعتبار
- صندوق هاي قرض الحسنه
- شركت هاي كارگزاري، بورس اوراق بهادار
- شركت هاي تخصصي ارايه دهنده خدمات بانك
- شركت هاي تخصصي ارايه دهنده خدمات روابط عمومي نظام بانكي
- رسانه هاي اقتصادي (بانك و بورس)

  • موضوعات كلي همايش

موضوعات همايش تحت چهار زمينۀ زير قرار مي‌گيرد:

  • زمينۀ اول: تدابير و راهبردها

همايش به تفكر راهبردي، برنامه‌ريزي، همكاري و توسعۀ خطمشي بهره برداري از فرصت هاي اطلاع رساني، كاهش هزينه‌هاي تبليغات بانكي، افزايش اعتماد، توسعه محيط كسب و كارو خدمات بهتر به مردم مي‌پردازد.

  • زمينۀ دوم: ابزارها و تكنيك‌ها

همايش به بررسي تكنيك‌‎ها و تاكتيك‌هاي ثابت شده و كارآمد روابط عمومي نظام بانكي مي‌پردازد و به مطالعات موردي در زمينه ثبات و كيفيت ارتباطات نيز مبادرت خواهد كرد.

  • زمينۀ سوم: كسب تخصص

همايش شامل محتواي هدفمند براي برنامه‌ريزي كارزارهاي روابط عمومي و مهارت هاي ارتباطي در صنعت بانكداري خواهد بود.

  •  زمينۀ چهارم: بازگشت سرمايه

همايش به نقش تحقيق، سنجش، اخلاقيات، ارتباطات يكپارچه، خلاقيت، نوآوري و موارد جديد در سياست روابط عمومي خدمات بانك در حمايت از مشتري و جذب منابع خواهد پرداخت.

  • محورهاي اصلي همايش

مديريت اطلاع رساني، توسعه اعتبار و وجهه نظام بانكي
نقش روابط عمومي در فرهنگ سازي اقتصاد مقاومتي
مسووليت پذيري اجتماعي در صنعت بانكداري
مهارت هاي توسعه ارتباطات درون سازماني

  • ارکان همایش

رییس همایش: سیدغلامرضا کاظمی دینان، رییس انجمن روابط عمومی ایران
رییس شورای عالی سیاستگذاری: ابراهیم صفرلکی، مدیر کل روابط عمومی بانک دی
دبیرکل همایش: هادی کمرئی، مدیرکل روابط عمومی و بازاریابی بانک توسعه تعاون

  • اعضاء شورای عالی سیاستگذاری (بر اساس حروف الفبا)

- مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط عمومی
- ابراهیم کاظم‌پور، مدیر کل روابط عمومی بانک تجارت
-  رشید خضری، مدیر کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت
- مهندس امیر صفری، مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات
- حمید موفق، مدیرکل روابط عمومی بانک قوامین
- منصور شیخ الاسلامی، مدیر کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد

  • سخنرانان اصلی کنفرانس (بر اساس حروف الفبا)

- علی ‏اکبر جلالی استاد دانشگاه علم و صنعت ایران / موضوع سخنرانی: صنعت بانکداری و فرصتی به نام فضای مجازی

- سید مسعود همایونفر رئيس انجمن مديريت منابع انساني ايران / موضوع سخنرانی: صنعت بانکداری و فرصتی به نام فضای مجازی شفافیت، اعتماد و خوشنامی

- محمود دهقان طزرجانی، متخصص کمپین تبلیغاتی، بازاریابی و فروش / موضوع سخنرانی: کمپین های تبلیغاتی در نظام بانکی

- محمودرضا امینی مدیرمسئول و سردبیر خبرگزاری موج / موضوع سخنرانی: نقش روابط عمومي در فرهنگ سازي اقتصاد مقاومتي

  • كارگاه‌هاي آموزشي

- مسئوليت اجتماعي / مدرس:  عليرضا اميدوار

- خبر نويسي اقتصادي و بانكي / مدرس: محسن ايلچي

کد خبر 302174

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha