پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از دیدار تدارکاتی تیمش در مقابل سایپا گفت: صبای واقعی را ۲ هفته دیگر می‌بینید.

daee

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، علی دایی پس از دیدار تدارکاتی تیمش در مقابل سایپا تهران تصریح کرد: بازی در شرایطی برگزار شد که ما هنوز به شرایط مطلوبی از نظر آمادگی نرسیده و نیاز به زمان بیشتر داریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: ما در این دیدار نیمی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم و تیم را محک زدیم اما مطمئن باشید تیمی که امروز دیدید با تیمی که دو هفته دیگر می‌بینید تفاوت دارد.

وی درباره اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم صبای قم خاطرنشان کرد: مطمئناً ما سعی می‌کنیم نفرات جدید را به تیم اضافه کنیم، ضمن اینکه شکست ما در مقابل سایپا کاملاً طبیعی بود، چراکه ما 40 درصد از بازیکنانمان را در این مسابقه نداشتیم، فکر می‌کنم اگر نتیجه‌ای غیر از این رقم می‌خورد باید تعجب می‌کردیم.

دایی در پایان در خصوص اینکه آیا اسپانسر تیم می‌تواند نیازهای مالی صبا را برطرف کند؟ تصریح کرد: همکاری اسپانسر با تیم تا به اینجا به خوبی انجام شده است، ما اکنون در صبا هستیم، چراکه مالک جدید آمده و صحبت‌هایمان را با وی کرده‌ایم.

کد خبر 301810

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha