همشهری آنلاین: با انتشار اولین تریلر از فیلم «جوخه خودکشی» انتظارها برای دیدن جوکری که جرد لتو ارایه داده، به پایان رسید.

سینما

به گزارش مهر به نقل از اينديپندنت، كمپاني برادران وارنر بالاخره اولين تريلر فيلم «جوخه خودكشي» را منتشر كرد. در اين تريلر مارگو رابي در نقش هارلي كويين / دكتر هارلين كويينزل، كارا دلويني در نقش ساحره و ويل اسميت با سری بی‌مو، در نقش فلويد لاتون / ددشات ديده مي‌شوند.

در پايان تريلر نيز جرد لتو در نقش جوكر ظاهر مي‌شود و نمايش او از اين ابرقهرمان منفي دنياي كميك‌بوك‌هاي دي‌سي كه موهاي سبز و خالكوبي‌هاي مختلف دارد، نسبت به جوكر هيث لجر در فيلم كريستوفر نولان از كيفيت پانك بيشتري برخوردار است. تريلر با جمله شوم «من نمي‌كشمت... فقط بهت صدمه مي‌زنم. خيلي خيلي بد» به پايان مي‌رسد.

در هفته‌هاي اخیر بحث‌هاي بسياري پيرامون نقش‌آفريني لتو در نقش جوكر به وجود آمده و بسياري از كساني كه او را ديده‌اند از قيافه خالكوبي‌شده‌اش انتقاد كرده‌اند.

فيلم «جوخه خودكشي» داستان تيمي از شخصيت‌هاي منفي دنياي دي‌سي را تعريف مي‌كند كه از سوي دولت ماموريتي پيچيده و مخفي را دريافت مي‌كنند. در اين فيلم ابرقهرماني ويولا ديويس در نقش آماندا واكر، جوئل كينامن در نقش ريك فلك، آدواله آكينويه آگباجه در نقش كيلر كراك، اسكات ايستوود در نقش استيو تروور و همچنين جي كورتني در نقش بومرنگ ظاهر مي‌شوند.

كمپاني برادران وارنر قصد دارد فيلم را در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ منتشر كند؛ يعني شش ماه بعد از اكران فيلم «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» كه قرار است ماه مارس سال آينده روي پرده‌ها برود. اين فيلم نيز بخشي از نقشه بزرگ كمپاني برادران وارنر براي ساخت مجموع ۱۰ فيلم ابرقهرماني با اقتباس از شخصيت‌هاي كميك‌بوك‌هاي دي‌سي است. اين كمپاني قصد دارد تمامي اين فيلم‌ها را تا پايان سال ۲۰۲۰ روي پرده ببرد.

کد خبر 301746

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha