چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۶
۰ نفر

نتایج والیبالیست‌ها در لیگ جهانی گرچه صعود تیم ملی را به همراه نداشت اما از سوی افکار عمومی مورد استقبال قرار گرفت چه آنکه از نگاه آنها تیم ملی والیبال توانسته بود با بازی‌های خوبش در خانه، هواداران خود را راضی نگه دارد.

با اين حال اما برخي از اهالي اين رشته ورزشي از برخي امور فني تيم انتقاد مي‌كنند. مسئله‌اي كه با واكنش رئيس فدراسيون روبه‌رو شده است. محمدرضا داورزني برخي از اين انتقادها را دلسوزانه مي‌داند و برخي ديگر را منفعت‌طلبي مي‌خواند.او مي‌گويد: «‌آيا كسي در اين روزها، شخص ديگري را قبول دارد؟ كساني كه خيلي نگران تيم ملي هستند در واقع نگران خودشان هستند نه كادر فني تيم. اگر از بين مربياني كه در تيم ملي نيستند، يكي را انتخاب كنيم، چه‌كسي او را قبول دارد؟ علاوه بر اين در كجاي دنيا، يك مربي استخدام كرده و دستيارانش را نيز به او تحميل مي‌كنند؟ كدام‌‌يك از منتقدان حاضرند سرمربي تيم ملي باشند ولي دستياران آنها توسط فدراسيون انتخاب شود؟» وي با تفكيك منتقدان تيم ملي ادامه مي‌دهد:« دوستاني كه انتقاد مي‌كنند، چند گروه هستند؛ يك گروه كه امتحان خود را پس داده‌اند و مربي و سرمربي تيم ملي بوده‌اند. من اسم نمي‌برم ولي نتايج آنها در مسابقات مختلف مشخص است.

در 8سال گذشته همواره شاهد اختلاف نظر و سليقه‌هاي مختلف بوده‌ايم. مثلا مي‌گويند كه اطلاعات غلط به رئيس فدراسيون مي‌دهند و رئيس در جريان نيست. طبيعي است كه در يك كارگروهي، اختلاف نظر و سليقه به‌وجود بيايد ولي بايد جهت حركت گروه را درنظر گرفت. زماني كه زوران گاييچ به ايران آمد، گفتند كه ما قرارداد تركمنچاي با او بسته‌ايم. بعد نوبت به زنده‌ياد حسين معدني رسيد. زماني كه ولاسكو هم وارد ايران شد، عده‌اي گفتند كه او ديگر پير شده و در كشورهاي قبلي كه سرمربي بوده، موفق نبوده و واليبال او تمام ‌شده است. پس از كسب نتايج خوب در سطح جهان، عده‌اي هم از آن طرف غش كردند و گفتند كه همه نتايج فقط متعلق به ولاسكو است.» ‌ داورزني در مورد انتقادات تند سعيد معروف از دولت به‌دليل وعده‌هايشان نيز گفت: «‌هيأت دولت پيش از اين واردات خودروهايي با حجم موتور بالاي 2500سي‌سي را ممنوع كرده بود و حالا نمي‌توانست حواله واردات اين خودروها را به بازيكنان تيم ملي بدهد. 2روز قبل از حضور نهاونديان در سالن، اين مشكل برطرف شد. اين موضوع در بازيكنان توقع ايجاد كرده بود ولي سعيد خيلي عادي حرفش را زد. حرف زدن عادي سعيد معروف هم كمي تند به‌نظر مي‌رسد اما نيت او قطعا دلسوزانه و به‌خاطر ساير هم‌تيمي‌هايش بوده، با اين حال مي‌شد كمي ملايم‌تر مطرح شود.»

کد خبر 301688

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha