همشهری آنلاین: همزمان با آخرین روز ماه مبارک رمضان و در آستانه تعطیلات عید فطر، موج سفرهای تابستانی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نشان می دهد برخی از محورهای منتهی به استان‌های شمالی همچنان با ترافیک سنگین و نیمه سنگین مواجه است.

با توجه تعطیلات روزهای پایانی هفته و عید سعید فطر جاده‌های کشور شاهد تردد پرحجم است و از ساعت 13 امروز تردد در محورهای کندوان، محور هراز، آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار و تونل منجیل ترافیک سنگین و نیمه سنگین گزارش شده است.

  • تردد در محور شمشک - دیزین تا ساعت 3 بامداد روز دوشنبه ممنوع است

زمان سفر از عوارضی تهران تا شهر قم 67 دقیقه، از شهر قم تا عوارضی تهران 66 دقیقه، از کرج تا شهر چالوس 283 دقیقه و از چالوس تا کرج 205 دقیقه گزارش شده است.

هر لحظه بر تردد خودروها در مسیر چالوس ، خط جنوب به شمال کندوان (از تونل کندوان به سمت چالوس) افزوده می‌شود و اکنون به ویژه در شهر مرزن آباد، ولی آباد، پل زنگوله و سیاه بیشه شاهد ترافیک سنگین هستیم.

محور هراز از رودهن به سمت آمل و در جاده چالوس از مرزن آباد به سمت شمال، به علت حجم زیاد خودروها، یکطرفه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، حجم ترافیک در محورهای اصلی و ورودی استان را در مقاطعی نیمه سنگین اما روان اعلام کرد.

نوروزی اظهار داشت: در محور کندوان حوالی پل زنگوله و قسمت وردی از استان البرز شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم و در محدوده مرزن آباد و آزاد ترافیک روان و پرحجم است.

وی تصریح کرد: در محور هراز، در حدفاصل پلور حجم ترافیک نیمه سنگین و روان بوده و ترافیک در محدوده نارنجستان و ورودی شهر آمل نیز نیمه سنیگن است.

نوروزی بیان کرد: همچنین در محور سوادکوه از پل سفید ترافیک روان را شاهدیم و در منطقه جوارم و سرخکا وضعیت آن نیمه سنگین است.

پلیس راه، بار دیگر به مسافران و رانندگان توصیه کرد: از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

کد خبر 301300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha