شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۷
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: هفته گذشته علی نظری جویباری، معاون باشگاه تأکید کرد که طبق توافق با کرار، او قبل از اینکه درصدری از مبلغ قراردادش را نگیرد، در تمرینات شرکت نخواهد کرد؛ موضوعی که با ناراحتی بهرام افشارزاده همراه شده است.

فوتبال-استقلال

مديرعامل استقلال در مورد حاشيه‌هاي كرار و اولويت‌هاي مالي كه براي اين بازيكن بيش از حد مهم شده است مي‌گويد: «اين صحبت درست نيست كه كرار بخواهد پول بگيرد و سپس در تمرين شركت كند. نظري‌جويباري هم اين مسئله را مي‌داند و بايد صحبت‌ها منطقي باشد. سال گذشته در قبال كرار انتقادات زيادي به ما وارد كردند و همه آنها را به جان خريديم. كرار بايد در تمرينات شركت كند و منطقي نيست كه در تمرينات شركت نكند.»

استقلالي‌ها به‌دنبال جذب 2بازيكن خارجي هستند تا ليست بازيكنان خود را براي فصل آينده كامل كنند. باشگاه استقلال در مذاكره با بازيكنان خارجي و مديربرنامه‌هايشان اعلام كرده بندي بايد در قراردادشان وجود داشته باشد كه درصورتي كه بازيكن به لحاظ كيفيت در سطح پايين بوده و انتظارات را برآورده نكند، بتوانند بدون پرداخت خسارت قراردادش را فسخ كنند.

  • صبا مخالف جدايي چشمي

مسئولان استقلال از فهرست اوليه پرويز مظلومي موفق به جذب 4بازيكن مورد نظر او شده‌اند. بهرام اميري، عضو كميته نقل‌وانتقالات استقلال در اين مورد مي‌گويد: «در ليست اوليه مظلومي 6بازيكن به نام‌هاي مهدي رحمتي، ادينهو، امين حاج‌محمدي، اسماعيل شريفات، روزبه چشمي و ميثم مجيدي حضور داشتند. به‌جاي ادينهو به‌دنبال مسعود حسن‌زاده هستيم و شريفات به‌دليل اينكه به خدمت سربازي اعزام خواهد شد، به جاي او جابر انصاري را جذب كرديم. بنابراين از ليست اوليه مظلومي 4بازيكن جذب شدند.»

استقلالي‌ها اما در جذب روزبه چشمي با مسئولان صبا دچار اختلاف شده‌اند و مالك جديد اين باشگاه حاضر به صدور رضايت‌نامه اين بازيكن نيست. چشمي در اين زمينه مي‌گويد: «سه‌شنبه هفته گذشته ساعت 15:30پول به‌حساب باشگاه صبا واريز شد و قرار بود كه شنبه كارهاي اداري انجام شود اما يكباره گفتند كه سيروس محجوب با انتقال من مخالفت كرده است. ظاهراً محجوب بدون اينكه من را ديده باشد از چشم و ابرويم خوشش آمده است كه نمي‌خواهد به استقلال بروم! من حاضر نيستم به قم برگردم.»

  • مظلومي: عقب هستيم

پرويز مظلومي اما از وضعيت استقلال رضايت نسبي دارد. او مي‌گويد: «تنها نگراني ما كمبودهايي است كه داريم و اميدواريم اين هفته تيم‌مان تكميل شود. هرچند تا همين الان هم از برنامه‌هاي مدنظر خود عقب هستيم اما مردم نگران نباشند و ما كار را خوب جلو خواهيم برد.» استقلال اين روزها با پيشنهاد باشگاه ختافه اسپانيا براي جذب بهنام برزاي هم مواجه شده است ولي مظلومي در مورد احتمال جدايي اين بازيكن مي‌گويد: «من ‌او را راهنمايي كرده‌ام و گفته‌ام كه در شخصيت بازيكن ايراني نيست كه در تست‌هاي يك تيم شركت كند. برزاي جوان است و آينده‌دار و به همين دليل در استقلال مي‌ماند و برايش زود است كه با تست راهي يك تيم ديگر شود.»

کد خبر 300688

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha