همشهری آنلاین: روز پنجم مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا با کسب عنوان نهم تیم اسلحه فلوره مردان در میان هفده تیم شرکت‌کننده همراه بود، ضمن این که در این روز تیم اسلحه اپه بانوان نیز به عنوان یازدهم دست یافت.

Fencing

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا با برگزاری دیدارهای تیمی اسلحه فلوره مردان و اپه بانوان در سنگاپور پیگیری شد.

در بخش تیمی اسلحه فلوره مردان که با حضور ۱۷ تیم برگزار شد، تیم ایران پس از استراحت در مرحله یک شانزدهم نهایی، در جدول ۱۶ تیمی مسابقات موفق به شکست ۴۵ بر ۳۹ میزبان مسابقات شد. با کسب این پیروزی، تیم فلوره ایران برای کسب یکی از رده‌های نهم تا شانزدهم به مصاف ازبکستان رفت و مقابل این تیم به برتری ۴۵ بر ۳۶ دست یافت.

تیم ایران که با ترکیب علیرضا ادهمی، شروین طلوعی و محمدحسین جعفری به مسابقات قهرمانی آسیا رفته است، در دو دیدار بعدی خود نیز به ترتیب ویتنام و چین تایپه را با نتایج و ۴۵ بر ۳۰ شکست داد و به عنوان نهم مسابقات دست یافت.

تیم ملی اسلحه اپه بانوان با ترکیب مهسا پوررحمتی، اعظم بختی و سکینه نوری، در نخستین دیدار که در جدول ۱۶ تیمی برگزار شد، مقابل قزاقستان نتیجه را واگذار کرد. این تیم در دومین دیدار و برای کسب یکی از رده‌های نهم تا شانزدهم مسابقات نیز با نتیجه ۴۵ بر ۳۵ مغلوب ازبکستان شد، اما در سومین دیدار مقابل تیم مغولستان به برتری ۴۵ بر ۱۴ دست یافت و بدین ترتیب در این رقابت‌ها به عنوان یازدهم رسيد.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا روز سه‌شنبه (۹ تير) با برگزاری رقابت‌های تیمی اسلحه سابر مردان و فلوره بانوان در سنگاپور به پایان می‌رسد.

 

کد خبر 299673

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha