همشهری آنلاین: محفل انس با قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در ماه رمضان با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه، امام جمعه رضوانشهر و جمعی از مسئولین این شهر در ایستگاه رادار شهید عیسی پور(پونل) برگزار شد.

محمدعلی انصاری

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در این مراسم گفت: آنچه که در خصوص قرآن بسیار تاکید شده است تدبر در قرآن است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: قرآن کریم در چهار آیه خصوصیات مومنین واقعی را ذکر نموده است و هر کس که این نشانه‌ها در او وجود دارد می‌تواند خودش را جزء مومنین بداند و هر کس می‌خواهد جزء نجات یافتگان جامعه بشری باشد باید این موارد را در خود تقویت نماید.

وی با اشاره به آیاتی از سوره حجر، انفال و نور تصریح کرد: بر اساس این آیات شریف مومنین واقعی امور را برای خدا به انجام می‌رسانند نه برای مظاهر دنیوی و در حال حرکت و پیشرفت هستند هم از نظر معنوی و هم در خدمت به جامعه و فقط به خداوند تکیه دارند و بر او توکل می‌کنند و پیرو رهبران الهی هستند و نه جلوتر حرکتدمی‌کنند و نه عقب می‌مانند، به خصوص از نظر سیاسی و حکومت داری جامعه‌ای رستگار است که گوش به فرمان رهبر الهی داشته باشدو در زمان غیبت گوش به فرمان ولی فقیه باشد و بهترین معیار شناسایی سیاسیون مومن این است که ببینیم کدام یک از آنها در خط ولایت و رهبری هستند.

وی افزود: مومنین واقعی خودشان را برتر از یکدیگر نمی‌دانند و با یکدیگر برابرند و دارای ایمان و اعتقاد پایدار هستند و شک و تردید در وجود آنها راه ندارد و اگر خطر و تهدیدی پیدا شود با جان و مال خود جهاد می‌کنند و از تنازع و در گیری با یکدیگر اجتناب می‌کنند.

حجت الاسلام انصاری در پایان تاکید کرد: امروز تیم مذاکره کننده کشورمان در حال جهاد است و همه ما باید با تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری وحدت و همدلی را در سطح کشور حفظ کنیم و از منازعه و کشمکش داخلی خودداری نماییم.

در این مراسم آقایان هادی شیدایی و حسن ضابط از قاریان برتر ارتش به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند و گروه تواشیح کارکنان وظیفه ایستگاه رادار پونل نغمات قرآنی را برای حضار اجرا نمودند. 

کد خبر 299548

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha