دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
۰ نفر

بازیگر پیشکسوت سینمای ایران ۳ سال پس از بازی در فیلم سینمایی «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان به تلویزیون آمد تا در سریال تازه مازیار میری مقابل دوربین برود.

سریال رمضان

محمد متوسلاني 80ساله كه كارگرداني فيلم خاطره‌انگيز «كفش‌هاي ميرزا نوروز» و آثاري چون «جست‌وجوگر» و «دو روي سكه» را هم در كارنامه دارد، در سريال رمضاني شبكه2در نقش مقابل امين تارخ ظاهر شده است. «گاهي به پشت سر نگاه كن» يك ملودرام خانوادگي با موضوع حمايت از توليد داخلي و اعتماد به نخبگان جوان و توجه ويژه به سبك زندگي ايراني - اسلامي است كه در شب‌هاي‌ماه مبارك رمضان روي آنتن مي‌رود. متوسلاني درباره حضور در سريال ميري به همشهري مي‌گويد:

هميشه در انتخاب يك سريال يا فيلم سينمايي، ساختار و فيلمنامه برايم بسيار مهم بوده است. گاهي به پشت سر نگاه كن با اينكه در قالب مجموعه تلويزيوني توليد شده، ساختاري منسجم دارد و از آنجا كه كارگردان پروژه هم برايم بسيار مهم است، حضور ميري روي صندلي كارگرداني در تصميم من براي انتخاب نقش و بازي در سريال مؤثر بود.

وي با اشاره به نقش خود در مجموعه ادامه مي‌دهد: با حضور در نقش مقابل قهرمان داستان گاهي به پشت سر نگاه كن توانستم يك موقعيت تازه و نقش متفاوت را تجربه كنم و با آن چالش داشته باشم. سريال مضموني اجتماعي و خانوادگي دارد و موضوع و داستان به‌گونه‌اي رقم مي‌خورد كه مي‌تواند در زندگي هر خانواده ايراني اتفاق بيفتد و تأثير داشته باشد. البته گاهي به پشت سر نگاه كن مناسبتي نيست و اين ظرفيت را دارد كه در هر زمان از سال روي آنتن برود.

بازيگر «دل و دشنه» ضمن مناسبتي ندانستن سريال‌هايي كه در شب‌هاي‌ماه مبارك رمضان پخش مي‌شود، مي‌افزايد: هيچ‌كدام از سريال‌هاي تلويزيون مناسبتي نيستند و نبايد هم مناسبتي باشند. من معتقدم نبايد مديران و سياستگذاران تلويزيون ‌بر مناسبتي‌بودن سريال‌ها در ايام خاص تأكيد داشته باشند.

متوسلاني با انتقاد از زمان و نحوه پخش سريال يادآور مي‌شود: ساعت نمايش گاهي به پشت سر نگاه كن اصلا مناسب نيست و ‌حتي در زمان اعلام‌شده هم روي آنتن نمي‌رود. همين باعث مي‌شود تماشاگر نتواند داستان را در پخش اول پيگيري كند؛ ضمن اينكه زمان بازپخش سريال 7صبح و 16:30است كه كمتر كسي در اين زمان پاي تلويزيون مي‌نشيند.

بازيگر سريال مناسبتي شبكه2گريزي هم به پخش بازي‌هاي تيم ملي واليبال ايران در ليگ جهاني مي‌زند و مي‌گويد: پخش بازي‌هاي واليبال به نمايش هرسه‌سريال مناسبتي‌ماه رمضان لطمه وارد كرده و متأسفانه گاهي به پشت سر نگاه كن هم با توجه به زمان نامناسب پخش، بدترين ضربه‌ها را از اين برنامه‌ريزي خورده است.

متوسلاني كه همچنان به فيلمسازي علاقه دارد، درباره حضور دوباره در اين عرصه چنين اظهارنظر مي‌كند: تصميم جدي براي كارگرداني دارم اما فيلمنامه خوب به دستم نرسيده است. هدايت هاشمي، اليكا عبدالرزاقي، بهاره كيان‌افشار، نگار عابدي، حميد ابراهيمي و... ديگر بازيگران گاهي به پشت سر نگاه كن هستند كه ساعت 23از شبكه 2پخش مي‌شود.

کد خبر 299484

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha