همشهری آنلاین: دو و میدانی کاران ایران در مرحله دوم مسابقات جایزه بزرگ آسیا به یک مدال طلا و دو نقره دست یافتند و رکورد دوی ۴۰۰ متر ایران نیز شکست.

run

به گزارش ایرنا از فدراسیون دو و میدانی، در دوی 100 متر این رقابتها حسن تفتیان با زمان 10 ثانیه و 41 صدم ثانیه به مدال طلا دست یافت. تفتیان در مرحله نخست این مسابقات نیز طلای این ماده را از آن خود کرده بود.

سجاد هاشمی نیز در دوی 400 متر با ثبت زمان 45 ثانیه و 98 صدم ثانیه، رکورد ایران را که پیش از این با 46 ثانیه در اختیار خودش بود شکست و نقره گرفت. هاشمی در مرحله نخست مسابقات به مدال طلا رسیده بود. مهدی زمانی دیگر نماینده ایران در این ماده در رده چهارم ایستاد.

در ماده پرش ارتفاع هم کیوان قنبرزاده با پرشی به ارتفاع 2 متر و 26 سانتی متر به مدال نقره رسید. قنبرزاده در مرحله قبلی با همین رکورد طلا گرفته بود. رکورد ملی ایران نیز همین رکورد است که در اختیار قنبرزاده قرار دارد.

مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا در سه شهر پاتوم تانی (اول تیر)، آیوتایا (چهارم تیر) و بانکوک (هشتم تیر) برگزار می شود.

در مرحله نخست این رقابت ها حسن تفتیان در دوی 100 متر، سجاد هاشمی در دوی 400 متر و کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع سه مدال طلا و سپیده توکلی در پرش ارتفاع و امیر مرادی در دوی 800 متر دو برنز ایران را به دست آورده بودند.

ایران با 13 ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرده است و مسابقات دیگر مواد هم اکنون در حال برگزاری است.

 

کد خبر 299150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha