پنجشنبه ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: روزنامه همشهری در صفحه نخست نوشت: اعتراض‌ها و تجمعات گسترده فرهنگیان کار دست وزیر آموزش و پرورش داد و او را تا پای استیضاح کشاند، اما با ۱۶۷ رای موافق و اعتماد دوباره مجلس، فانی باز هم وزیر آموزش و پرورش باقی ماند و به خیابان«قرنی» بازگشت.

همشهری

این روزنامه با اختصاص تیتر یک به عنوان سوء مدیریت یارانه‌ای نوشت: اجرای قانون هدفمندی یارانه ها پنجمین سال خود را می گذراند اما همچنان مسیر اجرای آن به سمت اهداف قانون تغییر داده نشده است. از طرفی حذف یارانه اقشار پردرآمد و اصلاح شیوه باز توزیع یارانه ها به عنوان معمایی حل نشده باقی مانده است؛ از سوی دیگر به تازگی ابهاماتی بر سر ادامه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در سال آینده ایجاد شده که هنوز موضع مشخص از سوی دولت و مجلس در این زمینه اتخاذ نشده است.

روزنامه همشهری با درج عنوان گرما در پاکستان 800 کشته گرفت، آورد: با شدت گرفتن گرما در پاکستان که تا دیشب بیش از 800 کشته به جای گذاشته است، دولت های محلی برخی ایالت ها از جمله ایالت سند و در برخی شهرهای بحران زده تعطیل عمومی اعلام کردند.

این روزنامه با انعکاس عنوان مذاکرات به قسمت های سخت رسید، می نویسد:وجود اختلاف نظرها میان ایران و 5+1 درباره پیش نویس توافق احتمالی، شرایط را به گونه ای رقم زده که به راحتی نمی توان درباره اینکه دو طرف به توافق می رسند یا خیر، به جمع بندی رسید.

«تهرانی ها هر روز یک دریاچه آب مصرف می کنند»، «نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس گشایش یافت»، «تورم روی نقطه افزایش»، «ایران-لهستان فردا ساعت 21»، «دستگیری قاچاقچی بزرگ با چک 200 میلیارد تومانی» عناوین دیگر روزنامه همشهری است.

این روزنامه همچنین یادداشتی را با عنوان «اولویت‌های هسته ای برای آمریکا»به قلم ابراهیم متقی استاد دانشگاه تهران منتشر ساخت.

کد خبر 299147

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha