شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: کاپیتان تیم ملی بسکتبال که به حضور در کمپ تابستانی تیم دالاس ماوریکز دعوت شده، در حال پیگیری تمرینات خود در آمریکا به صورت اختصاصی است تا برای شرکت در این کمپ آماده‌تر شود.

صمد نیکخواه

به گزارش مهر، کمپ تابستانی و سه روزه قهرمان سال ۲۰۱۱ لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا یعنی دالاس ماورزیکز از روز دوشنبه     ( اول تير) آغاز می‌شود و صمدنیکخواه بهرامی که دعوت‌نامه رسمی حضور در این کمپ تمرینی را دریافت کرده، همزمان با دیگر بازیکنان دعوت شده تمرینانش در این کمپ را آغاز می‌کند.

به همین منظور کاپیتان تیم ملی بسکتبال که حضور در فرانسه به عنوان اولین بازیکن ایرانی لیگ این کشور و همچنین بازی در چین را در کارنامه دارد، از هفته پیش راهی آمریکا شد. طی این مدت اما صمد نیکخواه بهرامی تمرینات خود را به صورت اختصاصی در ایالت تگزاس و شهر دالاس پیگیری کرده تا برای حضور در کمپ دالاس و تمرین در کنار دیگر نفرات حاضر در این کمپ و از جمله درک نوویتزکی، بازیکن شاخص آلمانی که سال ۲۰۱۱ بهترین بازیکن NBA شد، آماده‌تر شود.

کمپ تمرینی تیم دالاس ماوریکز از روز دوشنبه آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. البته جلسه توجیهی بازیکنان و ارائه برنامه به آنها یک روز قبل از آغاز رسمی تمرینات یعنی فردا انجام می‌شود.

به گزارش مهر، تیم‌های شرکت کننده در لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا پیش از آغاز هر فصل این رقابت‌ها، با برگزاری کمپ‎های چند روزه بازیکنان موردنظر خود را مورد ارزیابی قرار می‌دهند تا در صورت عملکرد موفق، آنها را جذب کنند. کمپ تمرینی تیم دالاس ماوریکز نیز در همین راستا طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ ژوئن یعنی اول تا سوم تیرماه برگزار می‌شود.

عملکرد خوب صمد نیکوخواه بهرامی در لیگ ملی و حرفه‌ای بسکتبال ایران همچنین عملکردی خوبی که این بازیکن پست دو و سه در جام جهانی داشت، در کنار برخی رایزنی‌های صورت گرفته منجر به دعوت این بازیکن به کمپ دالاس ماوریکز شد. 

کد خبر 298594

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha