همشهری آنلاین: بعد از ۲۲ سال استان کرمان میزبان مسابقات کشوری پرش با اسب کشور بود که از روز چهارشنبه ۲۱ تا جمعه ۲۳ خرداد در باشگاه سوارکاری الماس کویر برگزار شد.

سکوی قهرمانی سوارکاری

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، طی سه روز مسابقه، ۱۲۰ سوارکار از استان‌های قم، اصفهان، تهران، خراسان رضوی و یزد در رده‌های نونهال، C نوجوان، C جوان، B۱ بزرگسالان، B نونهالان و نوجوانان و جوانان با یک باراژ- C۱ بزرگسالان (جدول A - با یک باراژ)- رده D اسب ایرانی (جدول A سرعت) رده O۲ مالکین با یک باراژ- رده B بزرگسال (دوراندی) به رقابت پرداختند.

اين مسابقه با حضور مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری کشور، محم مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، توحیدی فرماندار کرمان، محمود محمودی‌نیا مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، عكاف‌زاده مدير عامل شركت فولاد بردسير ، سیاوشی مدیر مجموعه هفت باغ علوی و جمعی دیگر از مدیران ارشد کرمانی و با استقبال جمع کثیری از علاقه‌مندان به ورزش سوارکاری کرمان برگزار شد و سوارکاران طی سه روز توانستند رقابت‌های چشمگیر و زیبایی از خود به نمایش بگذارند.

ارتفاع موانع مسابقه در بالاترین رده بزرگسالان Cm- B ۱۴۰ بود که داود پوررضایی با اسب تورنتو از استان تهران مقام اول- ابوالفضل محمدزاده با اسب ویرداد و علیرضا خوشدل با اسب سامانتا از استان تهران - به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در پایان این رقابت به سوارکارن برتر جوائز نقدی اهدا شد که جایزه نفر اول بزرگسالان یکصد میلیون ریال بود.

کد خبر 298266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha