همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال باز هم ازبکستان را در تاشکند شکست داد. در ترکیب تیم ملی در این بازی ۱۰ بازیکن نخستین بازی ملی خود را انجام می‌دادند.

تیم ملی

به گزارش ایسنا، دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه بنیادکار تاشکند آغاز شد که تیم ملی با تک گل دقیقه 4+90 مهدی ترابی توانست برنده از بازی خارج شود.

ایران بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق نخست بازی دو بار روی دروازه حریف خطرناک ظاهر شد. در یکی از بهترین موقعیت‌های بازی مهدی طارمی با نفوذ به محوطه جریمه پاس عرضی خوبی برای قوچان‌نژاد ارسال کرد اما مهاجم گلزن تیم ملی از دو قدمی دروازه نتوانست به خوبی به توپ ضربه بزند تا این فرصت از دست برود.

در ادامه اما ازبک‌ها جلو کشیدند و تا دقیقه 20 بازی چند بار نزدیکی‌های محوطه جریمه ایران صاحب ضربه ایستگاهی شدند. مدافعان ایران در این دقایق به خوبی توپ‌ها را از دروازه خودی دور می‌کردند ولی در چندین صحنه با انجام خطا روی بازیکنان حریف ازبک‌ها را صاحب موقعیت گلزنی کردند.

دقیقه 34 وحید امیری با سرعت بالایی وارد زمین حریف شد و بازیکن روبه‌رویی‌اش را از دور خارج کرد اما پاس عرضی او را مدافع ازبکستان دور کرد. یک دقیقه بعد کنعانی‌زادگان شوت محکمی را روانه دروازه نسترف کرد که این دروازه‌بان آن را دور کرد.

دقایق 36 و 38 بازی کاملا از آن ازبک‌ها بود. در این دو دقیقه ازبکستان می‌توانست به گل برسد اما در بهترین فرصت میزبان از آغاز بازی تا آن لحظه، علیرضا حقیقی موقیعت تک به تک را از مهاجم ازبکستان گرفت.

نیمه نخست بازی پس از سه دقیقه وقت اضافه بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید.

کد خبر 297815

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha