همشهری آنلاین: مدیرعامل استقلال گفت؛ خبر حضور قطعی علیرضا منصوریان در استقلال صحت ندارد و تکلیف سرمربی این تیم شنبه یا یکشنبه هفته آتی (۲۴ خرداد) مشخص می‌شود.

افشارزاده

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با ایسنا،‌ در پاسخ به این سوال که تکلیف سرمربی استقلال چه زمانی مشخص می‌شود، بیان کرد: در حال مذاکره با چند مربی هستیم و شنبه یا یکشنبه آینده سرمربی انتخاب می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که کار منصوریان با استقلال تمام شده است، گفت: هنوز صحبتی با منصوریان انجام نداده‌ام که بخواهد کار تمام شود یا نشود. متاسفانه نمی‌دانم برخی چرا شایعه می‌سازند؟ مطمئن باشید اگر سرمربی انتخاب شده بود آن را صراحتا اعلام می‌کردیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که تکلیف هیات مدیره باشگاهش چه شد و این که خود او در این هیات مدیره حضور خواهد داشت یا نه، اظهار کرد: تکلیف هیات مدیره هم شنبه یا یکشنبه هفته بعد معلوم می‌شود. فعلا هیچ چیز معلوم نیست. وضعیت خود من هم معلوم نیست و مشخص نیست که در استقلال می‌مانم یا نه.

وی در پاسخ به این پرسش که ظاهرا وزارت اقتصاد با اجاره استقلال مخالفت کرده است، گفت: نه این طور نیست. درحال حاضر باشگاه واگذار نشده است و بحث ما اجاره نیست. یعنی بحث فعلی استقلال اسپانسرینگ سال بعد است که سبک‌دست را پیشنهاد داده‌ایم و اصلا بحث ما اجاره باشگاه نیست. متاسفانه این امر بد منعکس شد و آقای پوری‌حسینی هم بعدا متوجه شدند که اشتباه برداشت کرده‌اند.

کد خبر 297746

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha