جمعه ۲ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۸
۰ نفر

گروه ادب و هنر: مراسم بزرگداشت ابراهیم فروزش به همت مؤسسه توسعه تصویر شهر و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای هنر برگزار شد.

در مراسم بزرگداشت ابراهیم فروزش و کیومرث پوراحمد، احمد طالبی نژاد، فرشته صدر عرفایی، عباس کیارستمی و همایون ارشادی حضور داشتند.

کیومرث پوراحمد در این مراسم پس از ذکر یک خاطره درباره همکاری با فروزش گفت: فروزش در طول این سال‌ها چند فیلم ماندگار ساخت.

او با این آثار گنجینه ای را برای نسل آینده فراهم کرد. او به من یاد داد که سینما ارزش دارد. او این ارزش‌ها و استفاده از آنها را به من یاد داد. او خیلی‌ها را در این راه تربیت کرد تا فیلمساز موشکاف باشند.

ابراهیم فروزش هم در این مراسم با اشاره به عنوان فیلم سهم من این است گفت: من اصلا نمی دانستم فیلمی که قرار است امشب برای من در این مراسم پخش شود، عنوان سهم من این است را دارد. اگر از من برای نام آن می پرسیدند با آن مخالفت می کردم. اسم این فیلم عنوان اولین فیلمی است که من برای کهریزک ساختم. من همان ابتدا با دیدن کهریزک و انسان‌هایی که خودشان را فدا کردند متوجه شدم سهم آنها این است.

عباس کیارستمی با اشاره به صحبت‌های پوراحمد گفت: عمر دوستی من و فروزش اندازه تمام همکاری‌های ما در سینماست. او فردی استثنایی است و تفاوتی عمده با همه دارد. او سال‌هاست به کودکان وفادار مانده است. باید از شهرداری برای این تقدیر و مراسم تشکر کرد.

در ادامه این مراسم با حضور عباس کیارستمی،  روانبخش صادقی و سهیل جهان بیگلری از ابراهیم فروزش و جواد امامی کارگردان فیلم سهم من این است تشکر و قدردانی شد.

کد خبر 29769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز