سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
۰ نفر

تحقیقات پلیس برای رازگشایی از جنایتی مرموز در شهرک غرب که در جریان آن صاحب خانه‌ای با شلیک گلوله به قتل رسیده و از آنجا ۳۰هزار دلار سرقت شده بود به دستگیری عامل این جنایت هنگام فرار در فرودگاه مهرآباد منجر شد.

متهم

اين جنايت ساعت 16روز هفتم ارديبهشت در خانه‌اي واقع در بلوار فرحزادي رخ داد و به‌دنبال آن سيدمجتبي حسين‌پور، بازپرس دادسراي امور جنايي تهران همراه با تيم بررسي صحنه جرم پليس آگاهي تحقيقات خود را در اين‌باره آغاز كرد. اين جنايت را پيك موتوري يك صرافي كه مبلغ 30هزار دلار به اين خانه برده بود به پليس گزارش كرده بود. او به مأموران گفت: ساعتي قبل از اين خانه با صرافي ما تماس گرفتند و مردي كه پشت خط بود درخواست دلار كرد. من هم 30هزار دلار به آنجا بردم.

مرد جواني كه فكر مي‌كردم صاحبخانه است در را برايم باز كرد و دلارها را تحويل گرفت. او گفت براي دريافت پول به اتاق ديگري بروم. اما وقتي به آنجا رفتم با جسد مردي روبه‌رو شدم. مرد جوان ناگهان اسلحه‌اي را روي شقيقه‌ام گذاشت و دست و پايم را بست و همراه با دلارها از آنجا فرار كرد.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه مقتول به تنهايي زندگي مي‌كرد و از چندي قبل مردي 30ساله به نام امين به خانه او رفت‌وآمد مي‌كرد كه ناپديد شده بود. همين موضوع فرضيه دست داشتن مرد جوان در اين جنايت را تقويت مي‌كرد. به همين دليل تلاش‌ها براي دستگيري وي آغاز شد تا اينكه صبح ديروز افسران آگاهي به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد امين قرار است با پرواز ساعت8:40 از طريق فرودگاه مهرآباد به آبادان برود.

به اين ترتيب مأموران در عملياتي ضربتي متهم را كه از سالن ترانزيت فرودگاه خارج و سوار بر اتوبوس شده بود دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند. متهم به اين جنايت اعتراف كرد و گفت: از 2‌ماه قبل به‌دليل اختلافاتي كه با همسرم داشتم در خانه مقتول زندگي مي‌كردم. او مي‌گفت امنيت جاني ندارد و از من خواست برايش يك كلت كمري بخرم. روز حادثه مي‌خواستم كلت را آزمايش كنم كه گلوله‌اي از آن شليك شد و به كتف مقتول اصابت كرد. او شروع به داد و فرياد كرد و من هم رشته‌اي پلاستيكي دور گردنش انداختم و او را خفه كردم. متهم ادامه داد: چند دقيقه قبل از اين ماجرا مقتول گفته بود قرار است يك پيك موتوري برايش 30هزار دلار بياورد. من هم منتظر شدم و بعد از دريافت بسته دلارها دست‌و‌پاي پيك موتوري را بستم و فراركردم. به گفته سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران متهم در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات از او ادامه دارد.

کد خبر 297663

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha