مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ۵ خط فرامنطقه ای به شبکه اتوبوسرانی پایتخت افزوده خواهد شد و در حال هماهنگی‌های بیشتر برای احداث خط مطهری-بهشتی هستیم.

به گزارش مهر، سید جعفر تشکری هاشمی در اين باره افزود: احداث خطوط فرامنطقه ای در دستور کار اتوبوسرانی قرار دارند که این خطوط، خطوط ویژه هستند اما بدون جداکننده و محدودیت هایی که در خطوط بی آر تی است در این خطوط وجود ندارد و در بخش هایی نیز اتوبوس ها در کنار سایر اتومبیل ها تردد می کنند.

وی ادامه داد: ۵ خط از این خطوط در اولویت قرار دارد که تعداد آن بسیار بیشتر است و در حال حاضر خط بهشتی- مطهری در دستور کار قرار دارد که به دلیل آنکه نقطه نظرهایی درباره این خط وجود داشت، در حال بحث های اقناعی هستیم تا با همسویی و هماهنگی بیشتری در اجرا، آن را به بهره برداری برسانیم.

تشکری هاشمی در خصوص انتقاد یکی از اعضای شورای شهر تهران در خصوص نیاز رایگان بودن مترو و اتوبوس برای کودکان زیر ۷ سال به مصوبه شورا گفت: پیش از این نیز کودکان زیر ۷ سال به طور عرفی در اتوبوس و مترو بلیتی نمی دادند و در مجموع مصوباتی که از قبل داریم برای اجرای این طرح کفایت می کند. در حال حاضر کودکان زیر ۷ سال رایگان از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند و پس از ۷ سال تا پایان دوران مدرسه از تخفیف ۵۰ درصدی بهره می برند. به نظر ما مصوبات قبلی شورا این پیشنهاد را پوشش می دهد و تنها بحث نظام مند کردن و ساختار یافتن آن مطرح است.

کد خبر 297360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha