همشهری آنلاین: سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران گفت: رای پرونده آزار و اذیت چند دانش‌آموز توسط ناظم مدرسه‌ای پسرانه از سوی دیوان عالی کشور تائید و به اجرای احکام ارسال شده است.

ایسنا نوشت: محسن افتخاری با بیان این مطلب، اظهار کرد: رای مربوط به پرونده مذکور که از سوی قاضی کشکولی رئیس شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران صادر شده بود از سوی دیوان عالی کشور تائید شد.

وی ادامه داد: این فرد به 100 ضربه شلاق، دو سال تبعید و دو سال محرومیت از فعالیت فرهنگی و آموزشی محکوم شده بود که پرونده وی به اجرای احکام ارسال شده است.

بر اساس این گزارش، رییس کل دادگستری استان تهران پیش از گفته بود که در پرونده‌های غیراخلاقی و منافی عفت به ویژه در جایی که شاکی خصوصی وجود دارد سیاست دستگاه قضایی برخورد قاطع با مرتکبین این جرایم است و هیچ‌گونه مماشاتی در برخورد با آنها نداشته و نخواهیم کرد.

اوایل سال 93 والدین چند دانش‌آموز یک دبستان پسرانه به دادگاه کیفری مراجعه و از ناظم مدرسه به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند که از همان زمان پرونده در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی‌کشکولی تشکیل شد و رسیدگی خود را آغاز کرد.

کد خبر 297303

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha