جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
۰ نفر

در جریان ۲ جنایت خانوادگی در تبریز و ایلام، عاملان جنایت پس از قتل اعضای خانواده‌، دست به‌خودکشی زدند.

در نخستين حادثه، قربانيان پدر، مادر و دختر يك خانواده تبريزي بودند كه به‌دست پسر خانواده به قتل رسيدند. راز اين جنايت روز شنبه گذشته و با پيدا‌شدن اجساد قربانيان در خانه‌ مسكوني‌شان در خيابان حجتي تبريز فاش شد. وقتي مأموران پليس وارد محل جنايت شدند با اجساد دختر 22ساله و پسر 26ساله خانواده كه حلق آويز شده بودند، مواجه شدند.

كمي آن‌‌ طرف‌تر نيز جسد پدر و مادر خانواده به چشم مي‌خورد كه طبق بررسي‌هاي انجام شده بر اثر مسموميت جانشان را از دست داده بودند. هر چند در ابتدا ماجرا يك جنايت بدون سرنخ به‌نظر مي‌رسيد اما پيدا شدن نامه‌اي كه پسر 26ساله خانواده آن را نوشته بود راز جنايت را فاش كرد. به گفته رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان شرقي، بررسي‌ سرنخ‌هاي به‌جامانده نشان مي‌دهد كه پسر جوان خانواده پس از اينكه پدر، مادر و خواهرش را به قتل رسانده خودش را حلق‌آويز كرده و به زندگي‌اش پايان داده است. دومين جنايت اما در شهرستان ايلام رخ داد.

رئيس پليس استان ايلام در تشريح اين حادثه به ايرنا گفت: اعضاي خانواده‌اي كه در محله هانيوان شهر ايلام زندگي مي‌كردند با يكديگر اختلاف پيدا كردند كه اين اختلافات باعث شد روز چهارشنبه راهي كلانتري شوند. در كلانتري با دخالت برخي از اقوام و بستگان، ماجرا به سازش ختم شد اما زماني كه اعضاي خانواده به خانه بازگشتند بار ديگر با هم درگير شدند.

در اين ميان پدر خانواده با اسلحه شكاري به همسرش شليك كرد كه او در دم جانش را از دست داد. سردار دولتي ادامه داد: بعد از اين ماجرا فرزند پسر خانواده در حمايت از مادر با پدرش درگير شد كه در نتيجه تيراندازي با سلاح گرم، پسر نيز مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد. پدر خانواده نيز پس از ارتكاب قتل همسرش و زخمي‌كردن فرزندش با شليك يك گلوله به زندگي خود نيز پايان داد.

کد خبر 297223

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha