همشهری آنلاین: برنامه جدیدی در رادیو ایران به نام "پنجره‌ها" رخدادهای گوناگون حوزه فرهنگ و هنر را ارائه می‌کند.

رادیو

 به گزارش همشهری آنلاین رخدادهای مختلف حوزه سینما، تئاتر و موسیقی در برنامه رادیویی "پنجره ها" رادیو ایران بررسی می‌شود. برنامه این هفته پنجره‌ها که از شنبه تا چهارشنبه همه روزه از ساعت 30/22 تا 23 از رادیو ایران پخش می‌شود، شامل بخش‌های گوناگونی از قبیل: پنجره جادو، پنجره تماشا، پنجره نوا، پنجره لبخند و پنجره اخبار است که در خلال آن اخبار و رخدادهای گوناگون و جذاب حوزه‌های مختلف سینما، تئاتر و موسیقی به مخاطبان ارائه می‌شود.

همچنین معرفی طنزآوران کهن و معاصر به اضافه یک بخش نمایشی طنز و معرفی چهره های نام آور عرصه فرهنگ و ادب از بخش‌های دیگر برنامه پنجره‌ها است.

برنامه این هفته  با تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست به شنوندگان ارائه می شود. سایر عواملی که در برنامه پنجره‌های این هفته حضور دارند عبارتند از: اجرا: حوریه صداقتی، کارشناسان سینما تئاتر، موسیقی، فرهنگ و ادب و طنز به ترتیب: مصطفی محمودی، علی مهنام فر، اکبر کتابدار و فرزان افشار. گزارش و خبر: تینا میرکریمی. هماهنگی: الهه قطبی. "پنجره ها" کاری از گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران است و علاقه مندان می‌توانند این برنامه را روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 30/22 تا 23 بر روی موج FM فرکانس 90 مگاهرتز دریافت کنند.

کد خبر 297169

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha