همشهری آنلاین: محسن چاووشی تازه ترین قطعه‌اش را به مادران شهدا تقدیم کرد. "بی‌قرار" تازه‌ترین قطعه محسن چاووشی سروده روزبه بمانی، با آهنگسازی محسن چاووشی و تنظیم بهروز صفاریان منتشر شد.

Mohsen Chavoushi

به گزارش هنر آنلاین، محسن چاووشی درباره "بی‌قرار" گفت: جنگ آدم‌ها را ساکت بار می‌آورد. نجیب بار می‌آورد. نجیب مثل پدران و مادران‌مان. سال‌ها سکوت کردم و دم نزدم. نه به این خاطر که حرفی نداشتم نه! سکوت کردم تا دل عزیزانی که دردهای من را با موسیقی و صدایم می‌شنوند و هم دردشان هستم آزرده خاطر نشود.

او افزود: همین چند کلمه حرف را هم نمی‌خواستم بزنم، اما گفتم بگذار آن‌ها هم بدانند که طعنه تلخ است و کنایه دل می‌سوزاند. فقط خواستم از شان و حیثیت و شعور مخاطبانم دفاع کرده باشم. خودم سال‌هاست به جنگ تن‌به‌تن و بی‌دفاع عادت کرده‌ام، باز هم سکوت می‌کنم تا دل نازک طرفدارانم با حرف‌هایی که کم از بمب‌ها و خمپاره‌های بی‌ریشه ندارند نلرزد. باز هم سکوت می‌کنم و ادامه می‌دهم و کار می‌کنم، می‌سازم و می‌خوانم و باز همان محسن سابقم که چاووش‌خوان خودم و همه آنها که می‌دانند مرا می‌شناستد می‌مانم.

چاووشی در آخر گفت: به خاطر همه طرفدارانم که دوستم دارند و هم عاشقشان هستم قوی‌تر از همیشه ادامه می‌دهم، به قول شمس تبریزی : "هیچ چیز عظیم‌تر نشوم. هیچ چیز قوی تر نشوم"

کد خبر 297144

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha