سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۲
۰ نفر

رئیس پلیس راهور ناجا در نشست اعضای کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی ایام ارتحال حضرت امام (ره) و نیمه شعبان، جزئیات تمهیدات ترافیکی و انتظامی پیش‌بینی شده را تشریح کرد.

تمهیدات ویژه پلیس برای نیمه شعبان

سردار تقي مهري با اعلام اينكه در استان قم و مسيرهاي منتهي به مسجد جمكران برنامه‌هاي ويژه ترافيكي پيش‌بيني شده گفت: پاركينگ‌هايي براي استقرار زائران مشخص شده و بخشي از توان فيزيكي مأموران پليس راهور براي هدايت زائران پياده و جلوگيري از گره‌هاي ترافيكي اختصاص يافته است.

وي با اشاره به اينكه سرعت غيرمجاز و تجاوز به چپ خط قرمز پليس است، گفت: از رانندگان مي‌خواهيم كه براي سفر خود برنامه‌ريزي كرده و مسير سفر را نيز به عنوان بخشي از سفر قلمداد كرده و از انجام تخلفات رانندگي خودداري كنند.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا همچنين از آغاز طرح تابستانه پليس راهور از ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: مرحله اول طرح از ۱۵تا 28خرداد است و مرحله دوم نيز از 25تير تا ۴ مهر اجرا خواهد شد.

  • آماده‌سازي 11پاركينگ در مسجد جمكران

رئيس پليس ترافيك شهري نيز با پيش‌بيني حضور حدود2ميليون زائر در ايام نيمه‌شعبان در جمكران گفت: 11پاركينگ براي توقف خودروها در مسجد جمكران پيش‌بيني شده كه هم‌اكنون آ‌ماده است.

سرهنگ محمد جهانگيري با اشاره به بي‌انضباطي موتورسواران گفت: از وزارت راه مي‌خواهيم تا دوربين‌هاي ثبت تخلف براي موتورسواران در جاده‌ها نيز فعال شود. متأسفانه بي‌انضباطي موتورسواران باعث شد كه تصادفات افزايش پيدا كند و آمار تلفات تصادفات افزايش پيدا كند.

  • بازگشايي جاده هراز

رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاد‌ه‌اي در كميته هماهنگي طرح‌هاي ويژه ترافيكي ايام ارتحال حضرت امام (ره) و نيمه شعبان گفت: با توجه به تقاضاهاي موجود براي تردد در جاده هراز، اين جاده به‌طور رسمي از امروز بازگشايي مي‌شود. مهندس داوود كشاورزيان افزود: عمليات احداث50ايستگاه پليس راه در سطح كشور آغاز شده، البته بيش از50ايستگاه ديگر نياز است.

کد خبر 297023

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha