یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
۰ نفر

«مبلغ چکتان چقدر است؟» این سؤالی بود که مرد کلاهبردار در بانک از طعمه‌اش پرسید تا با پرداخت پول به وی و دستکاری کردن مبلغ چک دست به کلاهبرداری بزند.

متهم

فروردين‌ماه سال‌جاري مردي به دادسراي ناحيه 18تهران رفت و خبر از سرقت پول از حسابش داد. وي در توضيح ماجرا گفت: چند روز پيش براي خريد برنج نزد مرد جواني رفتم و بعد از خريد، چكي به مبلغ 420هزارتومان در اختيار وي قرار دادم اما در زمان وصول چك متوجه شدم كه مبلغ 2 ميليون و 800هزار تومان از حسابم برداشت شده است.

با اين شكايت، فروشنده برنج به اداره آگاهي احضار شد و عنوان كرد: وقتي براي وصول چك به بانكي در سلطان آباد رفته بودم و در نوبت بودم مردي حدودا 40ساله نزد من آمد و به بهانه شلوغي بانك به من پيشنهاد كرد كه چك را به وي تحويل بدهم تا به‌حساب خودش واريز كند. او از من سؤال كرد كه مبلغ چكتان چقدر است و پس از آن 420هزارتومان به‌صورت نقدي به من پرداخت كرد.

من نيز بعد از گرفتن مبلغ چك از بانك بيرون آمدم. مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران اعلام كرد: تيم تحقيق با بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته بانكي، تصوير فرد دريافت‌كننده چك را شناسايي كرد. وي بعد از گرفتن چك از طعمه‌اش از بانك بيرون رفت و ساعتي بعد در يكي از شعبه‌هاي بانكي در يافت‌آباد با چك جعلي و دستكاري شده از حساب شاكي پول برداشت كرد. براي همين مجوز انتشار عكس متهم صادر شده است. چنانچه هركس اطلاعي از وي دارد مي‌تواند اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 51055317و 51055459 در اختيار كارآگاهان قرار دهد.

کد خبر 296851

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha