همشهری آنلاین: روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای خبر برخی از سایت‌ها به نقل از وزیر اطلاعات مبنی بر این که «برخی از مجموعه‌ها که دستی بر انتخابات دارند، به دنبال جایگزینی برای وزیر اطلاعات هستند» را کذب محض اعلام کرد.

وزارت اطلاعات

به گزارش ایرنا، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: روز گذشته (شنبه 9 خرداد) در برخی از سایت‌های خبری، مطلبی به نقل از وزیر اطلاعات در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور به این مضمون نقل شده است که « برخی از مجموعه‌ها که دستی بر انتخابات دارند، به دنبال جایگزینی برای وزیر اطلاعات هستند»، به آگاهی می‌رساند، نقل قول مزبور کذب محض است و وزیر اطلاعات، چنین مطلبی را در سخنرانی خود بیان نکرده است.

در این اطلاعیه تاکید شده است: این گونه اطلاع رسانی‌ها در سالی که همه مردم عزیز و مسئولان تلاش می‌کنند، اقتدار عمومی کشور را در برگزاری انتخابات پرشکوه به نمایش گذارند و در سالی که مزیّن به نام هم دلی و هم زبانی شده است، زیبنده فضای رسانه‌ای کشور نیست.

روابط عمومی وزارت اطلاعات در این اطلاعیه از دست اندرکاران سایت‌های خبری و رسانه‌های ارتباط جمعی، خواست نسبت به اصل مقدس «امانت داری» در نقل قول‌ها و درج اخبار توجه شود. ضمناً، وزارت اطلاعات پی‌گیری حقوقی این مساله از مراجع ذیصلاح را در دستور کار خود قرار داده است.

کد خبر 296826

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha