همشهری آنلاین: فیلم پرفروش «تک تیرانداز آمریکایی» ساخته کلینت ایستوود در راس فیلم‌های ویدئو خانگی آمریکا جای گرفت.

تک تیرانداز آمریکایی/ کلینت ایست وود/ ۲۰۱۴

به گزارش  مهر به نقل از ورایتی، درام جنگی «تک تیرانداز آمریکایی» که در سینماهای آمریکا به تنهایی فروش۳۵۰ میلیون دلاری را تجربه کرد، در نخستین هفته ورود دیسک‌های بلو ری آن، در راس فروش جای گرفت.

این فیلم در سینماها به سرعت بر صدرنشینی فیلم «پنجاه طیف خاکستری» غلبه کرده بود و آن را در زمان اکران به مکان دوم راند و تنها اجازه یک هفته صدرنشینی به آن فیلم داد.

«تک تیرانداز آمریکایی» اکنون در مکان دوم ویدئوهای خانگی جای دارد. «پدینگتون» نیز فیلم بعدی در فهرست فروش فیلم‌های خانگی است.

«ماشین زمان؛ وان داغ ۲»، «شش دانگ»، «ربوده شده ۳»، «جادوی غریب»، «قهرمان بزرگ ۶»، «هابیت: نبرد پنج لشکر» و «نارنجی سیاه جدید است؛ فصل دوم»  و «سلما» دیگر فیلم‌هایی هستند که در سینماهای خانگی از آنها استقبال شده است.

«تک تیرانداز آمریکایی» هفت هفته در راس باکس آفیس آمریکای شمالی جای داشت و «باب اسفنجی» انیمیشن دنباله‌دار محبوبی بود که موفق شد این فیلم را به مکان دوم براند. این فیلم که قبل از آغاز سال جدید میلادی اکران شده بود، بعد از این که نامزد دریافت چند اسکار شد، به سرعت با اقبال روبه‌رو شد و فروش سریع خود را آغار کرد و تا همین چند هفته پیش جزو ۲۰ فیلم در حال اکران بود.

کد خبر 296567

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha