مدیرکل امور عتبات عالیات سازمان حج از اعلام قیمت‌های جدید اعزام به عتبات عالیات در‌ماه رمضان خبر داد و گفت:‌اعزام امسال به عتبات عالیات از ابتدای‌ماه رمضان انجام می‌شود.

به گفته محسن نظافتي، اين سفرها در قالب سفرهاي زميني و هوايي انجام مي‌شود كه هزينه سفر به‌صورت زميني يك ميليون و ۵۹۰ تا يك ميليون و ۶۸۵ هزار تومان براي بسته‌هاي ۱۴ شبه و 2 ميليون و ۳۲۰ تا 2 ميليون و ۴۷۰ هزار تومان براي بسته‌هاي ۲۳ شبه است. همچنين قيمت بسته‌هاي ۱۴ شبه هوايي يك ميليون و ۹۳۴ تا 2 ميليون و ۲۳ هزار تومان و هزينه بسته‌هاي ۲۳ شبه هوايي نيز 2 ميليون و۶۶۰ هزار تا 2 ميليون و ۸۱۰ هزار تومان خواهد بود.به گفته نظافتي در طرح 14شبه، زائران ۱۱ شب را در كربلا و بقيه زمان خود را در نجف و كاظمين سپري خواهند كرد و در اعزام‌هاي 23شبه زائران ۱۱ شب را در كربلا و ۱۱ شب را در نجف و بقيه زمان خود را در كاظمين خواهند گذراند.

  • توسعه سامرا در اولويت

رئيس ستاد بازسازي عتبات نيز با اشاره به تأكيد رهبر معظم انقلاب درخصوص اولويت طرح توسعه سامرا، ‌گفت:‌ در اين خصوص ديوان وقف شيعي عراق نيز درخصوص تملك اراضي و اخذ مجوزهاي قانوني، ستاد را ياري مي‌كند. حسن پلارك با بيان اينكه پروژ‌ه‌هاي شهر سامرا اهميت ويژه‌اي براي ستاد بازسازي عتبات دارد، گفت: در پي تأكيد رهبر معظم انقلاب، طرح توسعه سامرا در اولويت‌هاي كاري ستاد قرار گرفته است.

کد خبر 296386

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha