دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی شورای مرکزی کانون کارگردانان از برپایی جلسات مداوم با سازمان سینمایی برای تبادل اطلاعات و همکاری‌های بیشتر خبر داد.

ایوبی

به گزارش ايسنا؛ همایون اسعدیان با اشاره به دیدار شورای مرکزی کانون کارگردان‌ها با حجت‌الله ایوبی که هفته گذشته انجام شده است، اضافه کرد: پیرو اطلاعیه‌ای که پیش از این درباره وجود برخی نگرانی‌ها و سوءتفاهم‌ها از وضعیت فعلی سینما داشتیم، هفته گذشته جلسه‌ای با آقای ایوبی رئیس سازمان سینمایی داشتیم که جلسه بسیار خوبی بود.

این کارگردان سینما اضافه کرد: دوستان در یک جو بسیار خوب نظرات خود را نسبت به مسائلی که برایشان ایجاد شک و شبهه، نگرانی و سوءتفاهم کرده بود، مطرح کردند و آقای ایوبی نیز این اقدام‌ها را برطرف کرد و توضیحاتی را درباره سوءتفاهم‌های ایجاد شده مطرح کرد.

اسعدیان با ابراز خرسندی از برپایی این جلسه متذکر شد: قرار شد بعد از این جلسات مداومی برای تبادل اطلاعات و انجام همکاری‌های بیشتر به صورت ماهانه یا دو ماه یک بار برگزار کنیم، چرا که گه‌گاه به دلیل کمبود ارتباطات این نوع سوءتفاهم‌ها و ابهام‌ها ایجاد می‌شوند.

به گزارش ایسنا،شورای مرکزی کانون کارگردان‌ها پیش از این اعلام کرده بود به دلیل وجود برخی نگرانی‌ها و ابهامات جلسه‌ای اضطراری با حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی برگزار می‌کند.

کد خبر 296208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha