سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارگردان فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» از تدوین مجدد این اثر سینمایی و کم شدن ۱۰ دقیقه از مدت زمان آن برای اکران عمومی خبر داد.

حکایت عاشقی

احمد رمضان زاده کارگردان فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» که به تازگی مجوز اکران آن به تهیه کنندگی مسعود جعفری جوزانی صادر شده است درباره تغییرات انجام شده برای اکران عمومی اثر نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر پارسال به خبرنگار مهر گفت: پس از نمایش فیلم «حکایت عاشقی» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر و دریافت نظرات مختلف متوجه شدم که باید در تدوین فیلم تجدیدنظر کرده و زمان فیلم را کم کنم زیرا مدت زمان بالای ۹۰ دقیقه برای فیلمی مثل «حکایت عاشقی» زیاد است.

وی ادامه داد: براساس نکاتی که گفته شده بود با نیما جعفری جوزانی تدوینگر فیلم همفکری کردیم و در مجموع ۱۰ دقیقه از مدت زمان فیلم برای اکران کم شد.

این کارگردان سینما درباره بخش هایی از فیلم که تدوین مجدد شد، گفت: بخش های مختلف فیلم تدوین مجدد شد اما بازنگری عمده در بخش هایی چون کمپ، صحنه های جاده ای و روایت داستان در جنگ اتفاق افتاد و در نهایت فیلم روان تر و از نظر من دیدنی تر شده است.

رمضان زاده درباره پیش‌بینی‌اش از موفقیت فیلم در اکران اینگونه توضیح داد: بازار سینمای ایران آشفته و غیرقابل پیش بینی است ولی به نظر من پخش‌کننده‌ها نقش مهمی در دیده شدن آثار دارند و یک پخش کننده خوب به راحتی می تواند معادلات و تحلیل کارشناسان سینما درباره اکران فیلم ها را بر هم بزند و این اتفاقی بود که در اکران «ایران برگر» به خوبی شاهد بودم.

حکایت عاشقی

وی تصریح کرد: بعد از نمایش فیلم «ایران برگر» در جشنواره فیلم فجر بسیاری از منتقدان و کارشناسان سینما معتقد بودند که این فیلم در اکران عمومی دیده نخواهد شد و همین نگاه هنگام اکران فیلم نیز وجود داشت. اما خوشبختانه با پخش مناسب و دانستن معادلات در سینما، «ایران برگر» در اکران عمومی به خوبی دیده شد.

کارگردان فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» در پایان گفت: با این اوصاف بیش از آنکه به میزان استقبال از فیلم در اکران عمومی فکر کنم به یک پخش‌کننده خوب فکر می کنم و امیدوارم این فیلم سینمایی در اکران عمومی نیز به خوبی دیده شود.

کد خبر 295556

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha