دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

مردی میانسال، پسری ۷ ساله و دختری ۵ ماهه در جریان حوادثی عجیب، جان خود را از دست دادند.

سقوط

نخستين حادثه چند روز پيش اتفاق افتاد. صاحب يك دستگاه كاميون، راننده تازه‌اي را براي كاميونش پيدا كرده بود و مي‌خواست او را آزمايش كند. به همين دليل 2نفري مقدار زيادي نخاله ساختماني بار زدند و آن را در بيابان‌هاي اطراف شهر تخليه كردند اما وقتي از حوالي سه‌راه سيمان عبور مي‌كردند، حادثه‌اي عجيب جان يكي از آنها را گرفت.

راننده كاميون صبح ديروز درباره حادثه به احمد بستان‌زاده، بازپرس شعبه دوم دادسراي امور جنايي تهران گفت: من و صاحب كاميون تازه 2روز بود كه يكديگر را مي‌شناختيم. آن شب بعد از تخليه بار از پشت كاميون آب چكه مي‌كرد. صاحب كاميون پياده شد و سراغ كمپرسور رفت اما برنگشت. چند دقيقه طول كشيد و حتي من يك نخ سيگار كشيدم اما وقتي ديدم از او خبري نيست، پياده شدم و ديدم سرش زير كمپرسور گير كرده و فوت شده است.

او حتي فرصت نكرده بود كمك بخواهد و از طرفي چون هوا تاريك بود من او را نديده بودم. وي ادامه داد: وقتي اين حادثه را با خودم مرور كردم فهميدم دستم ناخواسته به اهرم كمپرسور برخورد كرده و اين حادثه اتفاق افتاده است. من 40سال است كه راننده كاميون هستم و اين اشتباه به‌خاطر نقص در كاميون اتفاق افتاد. اين كاميون چيني بود و اهرمش با كوچك‌ترين برخوردي عمل كرد.

  • سقوط مرگبار به چاه

دومين حادثه ساعت 17:55يكشنبه در پاركينگ ساختماني مسكوني در شرق تهران رخ داد و در جريان آن پسري 7ساله به عمق چاهي 35متري سقوط كرد و جان خود را از دست داد. ماجرا از اين قرار بود كه چاهي عميق در پاركينگ اين ساختمان حفر شده بود تا درباره نوع خاك آن منطقه تحقيق شود. اما پسربچه‌اي 7ساله به نام اميررضا به دلايل نامعلومي داخل آن سقوط كرد. به دستور بازپرس احمدبيگي تحقيقات براي روشن شدن دليل اصلي اين سقوط مرگبار آغاز شده است.

  • مرگ دختر 5ماهه

مرگ دختر 5ماهه حادثه تلخ ديگري بود كه صبح ديروز در شرق پايتخت رخ داد. اين حادثه زماني رخ داد كه مادرِ دختر بچه 5ماهه مشغول شير دادن به او بود اما ناگهان دختر بچه دچار مشكل تنفسي شد. گويا شير ناخواسته وارد ريه بچه شده و راه تنفسش بسته شد. هرچند اين حادثه توسط مأموران كلانتري به بازپرس احمدبيگي گزارش شد، اما چون هيچ شكايتي در اين‌باره نشده بود پرونده بسته شد.

کد خبر 295474

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha