همشهری آنلاین: رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به استقبال شرکت‌های بزرگ جهانی برای حضور در اقتصاد ایران از تدوین استراتژی برای هدایت منابع خارجی به سمت اشتغال و تولید خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه همایش همدلی و همزبانی، رونق اقتصادی و اشتغال در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر علاقه حضور شرکت‌های آمریکایی و اروپایی برای مذاکره با ایران گفت: شرکت‌های بزرگ جهانی احساس نزدیک به یقین کردند که برای حضور در اقتصاد باید به تحریم‌های خودساخته بی‌اعتنایی کنند و این امر نشان از قوت اقتصاد ایران و نتیجه دادن مقاومت مردم دارد.

وی افزود: تبعاً اقتصاد ایران اولویت و اهداف خاص خود را دارد که برای تحقق آن از هر امکانی استفاده می‌کند.

نهاوندیان تصریح کرد: حضور این شرکت‌ها شرایطی دارد که باید بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور تأکید کرد: در مرحله‌ای که عصر شکست تحریم‌ها بر علیه ایران است باید از تمامی امکاناتی که می‌تواند در تحریم‌شکنی موثر باشد استفاده کرد لیکن باید این اقدامات هوشمندانه و باید به گونه‌ای باشد که منابع جدید به سمت تولید و اشتغال و افزایش توان تولیدی هدایت شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود از تدوین استراتژی برای هدایت منابع خارجی به سمت اشتغال و تولید خبر داد.

نهاوندیان در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییرات مدیریتی جدید در سطح کابینه دولت گفت: هیچ تصمیمی اتخاذ نشده بلکه آنچه که گفته شده درخصوص ارزیابی علمکرد وزرا یک فرآیند طبیعی است که لازمه تدبیر و امید می‌باشد اما تغییرات مدیریتی فعلا در دستور کار نیست.

کد خبر 295440

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha