همشهری آنلاین: مدیر عامل بانک مهر اقتصاد از اعطای «کارت اعتباری کالای ایرانی» با نرخ سود ۱۶ درصدی به مشتریان این بانک خبر داد و گفت: این کارت اعتباری با همکاری تولیدکنندگان داخلی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که هم کمک به تولید‌کنندگان داخلی است و هم کمک به ترویج مصرف کالاهای داخلی.

دكتر غلامحسين تقي نتاج از عرضه ۳۷ درصد سهام بانک مهر اقتصاد در فرابورس تا تیر ماه خبر داد و با اشاره به تامین سرمایه 1200 میلیارد تومانی برای بانک مهر اقتصاد، گفت: 14 درصد سهام بانک در اسفند ماه 93 توسط 180 هزار نفر از مشتریان بانک خریداری شد و 37 درصد از سهام بانک تا پایان تیر ماه عرضه خواهد شد.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد، مجموع سپرده‌گذاران بانک را 12 میلیون نفر و تعداد شعب را 800 شعبه اعلام كرد و در خصوص قیمت هر سهم بانک مهر اقتصاد و زمان عرضه در فرابورس، گفت: قیمت پایه سهامی که در اسفند سال گذشته عرضه شد 130 تومان بود که در قیمت 138 تومان معامله شد ولی ارزش آن در زمان عرضه دوباره متناسب با شرایط بازار محاسبه خواهد شد.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد نحوه عرضه 37 درصد از سهام بانک را تدریجی عنوان کرد و گفت: سهام اين بانك با نماد «‌ومهر» در حال فروش است كه پيش‌بيني ما براي آينده اين سهام بسيار خوب است. پیش‌بینی سود 15 تومانی برای هر سهم برای زمانی بود که سرمایه بانک به 200 میلیارد تومان رسیده بود که با افزایش سرمایه قطعا سود هم افزایش می‌یابد.

منبع: پايگاه اطلاع رساني شخصي دكتر تقي نتاج

کد خبر 295328

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha