یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تهیه‌کننده انیمیشن «مبارک» در نظر دارد این اثر سینمایی را پاییز در ایران اکران کند و در جشنواره «انسی» سال ۲۰۱۶ نیز شرکت دهد.

انیمیشن مبارک

به گزارش مهر؛ علی نجفی امامی تهیه‌‌کننده انیمیشن «مبارک» درباره مذاکره برای پخش بین الملل این فیلم سینمایی گفت: «مبارک» تلفیقی از سبک رئال با انیمیشن است و جزو اولین آثار انیمیشنی است که با این ساختار ساخته و پرداخته شده است.

وی ادامه داد: در این فیلم به منظور شناساندن فرهنگ، هنر و تاریخ ادبیات ایران از اسطوره های شاهنامه فردوسی بهره برده ایم و به همین دلیل می تواند فیلم خوبی برای معرفی فرهنگ ایرانی در عرصه بین الملل باشد.

فیلم انیمیشن مبارک

تهیه کننده انیمیشن سینمایی «مبارک» در پاسخ به اینکه ظرفیت جشنواره فیلم فجر در بخش بین الملل تا چه اندازه در جهت تبلیغ این اثر سینمایی موثر بود؟ بیان کرد: فیلم «مبارک» هم در بخش ملی و هم بین‌الملل جشنواره فیلم فجر حضور داشت اما هیچ یک از نمایش های این فیلم نتوانست برای معرفی این انیمیشن سینمایی مفید واقع شود.

نجفی درباره نمایش جهانی این فیلم گفت: امسال جشنواره «انسی» متقاضی حضور فیلم «مبارک» شد اما به دلیل آماده نبودن اثر، در جشنواره «انسی» شرکت نکردیم. ولی در نظر داریم شرایط حضور فیلم «مبارک» در جشنواره «انسی» در سال ۲۰۱۶ را فراهم کنیم.

این تهیه کننده در پایان صحبت های خود درباره اکران فیلم «مبارک» در ایران نیز بیان کرد: دنبال پخش کننده داخلی برای اکران این فیلم سینمایی هستیم و در صورت فراهم شدن شرایط اکران، در ماه مهر و همزمان با آغاز بازگشایی مدرسه ها فیلم انیمیشن «مبارک» اکران خواهد شد.

کد خبر 295304

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha