همشهری آنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: افزایش شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران برای سال تحصیلی آینده حداکثر ۱۲ درصد، حداقل یک درصد و به طور میانگین ۵ تا ۸ درصد خواهد بود.

به گزارش مهر، اسفندیار چهاربند افزود: افزایش بیش از ۱۲ درصدی شهریه مدارس غیردولتی تخلف است و با مدارسی که بیش از این میزان شهریه را افزایش دهند برخورد جدی خواهد شد.

وی به آزمون استخدامی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش شهر تهران امسال هیچ استخدامی از ۵ هزار ردیف استخدامی آزمون وزارت آموزش و پرورش ندارد و ما کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهر تهران را با نقل و انتقالات فرهنگیان جبران خواهیم کرد.

چهاربند از پرداخت ۵۷ میلیارد تومان از معوقات فرهنگیان شهر تهران خبر داد و افزود: این مطالبات شامل حق التدریس معلمان، حق‌الزحمه برگزاری امتحانات، اضافه کاری کارکنان اداری و ۳۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: از ابتدای خرداد دو بسته بیمه ای جایگزین بیمه طلایی فرهنگیان می شود که در بسته اول همه خدمات درمانی فرهنگیان از جمله عینک و دندانپزشکی با حق السهم ۳۰ هزار تومان و در بسته دوم برخی خدمات درمانی به غیر از عینک و دندانپزشکی با حق السهم ۲۵ هزار تومان در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد.

چهاربند تأکید کرد: هنوز شرکت بیمه گزار بیمه طلایی فرهنگیان شهرتهران مشخص نشده است اما در حال مذاکره با شرکت بیمه معلم،‌ آتیه سازان حافظ و ایران هستیم و هر کدام از این شرکت ها که شرایط مناسب و تسهیلات بهتری فراهم کنند با آن قرارداد خواهیم بست.

وی در پاسخ به تعطیلی زودهنگام برخی مدارس شهر تهران گفت: امتحانات مدارس ابتدایی تا پایان اردیبهشت تمام می شود و دانش آموزان تعطیل می شوند ولی معلمان باید تا ۱۲ خرداد برای ارزیابی فعالیت های سال تحصیلی در مدرسه حضور داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: امتحانات دانش‌آموزان دوره متوسطه اعم از امتحانات داخلی و نهایی از ۲ خرداد آغاز و تا پایان خرداد ادامه می یابد.

کد خبر 294891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha