مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از خبرهای خوش گردشگری در شهر تهران خبرداد و اعلام کرد: امسال کانترهای گردشگری ثابت در شهرتهران راه اندازی می شود و کارت تهران یا کارت گردشگری تهران به صورت یک کارت پایدار به گردشگران پایتخت ارایه می شود.

به گزارش ایسنا، فرزاد هوشیار در جشنواره اختتامیه گردشگری تهران "مهمان طهران" با اشاره به خدمات ارایه شده در ستاد گردشگری شهر تهران از اواخر اسفندماه تا نیمه فروردین ماه، اظهارکرد: در جریان گردشگری نوروزی از شهر تهران برای 100 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شد که زیرساخت های آن توسط شهرداری تهران فراهم شده بود.

هوشیار با قدردانی از خدمات شبانه روزی دست اندرکاران "مهمان طهران" گفت: برنامه ریزی در سطحی بود که اگر افراد ساعت 2.5 نیمه شب با شماره های 137 تماس می گرفتند هم می توانستند در نزدیک ترین منطقه به محلی که قرار داشتند رایگان سکنی گزینند و از خدمات شهر استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اعلام اینکه 8000 خانواده در قالب 24 هزار نفر در مراکز اسکان نوروزی از خدمات ستادگردشگری شهرداری تهران استفاده کردند، گفت: ما به دنبال ایجاد پاتوق های دائمی فرهنگی در شهر تهران هستیم و قصد داریم تا این امکانات گردشگری به طور دائم برای مهمانان طهران فراهم باشد.

وی شهر تهران را دنیای بزرگ خدمت خواند و گفت: به قول غربی ها در فصل "های سیزن" گردشگری قرار داریم و اعلام می کنیم که در آمادگی کامل برای ورود مهمان خارجی به شهر تهران هستیم.

جانشین ستاد گردشگری شهرداری تهران با اعلام اینکه شهرداری تهران به طور ویژه توسعه گردشگری پایتخت را در دستور کار دارد، گفت: بررسی های کارشناسان نشان داد که گردش و دیدن جاذبه های تهران 35 روز زمان می برد و این ظرفیتی است که مدیریت شهری تهران به آن توجه می کند.

وی از راه اندازی رینگ های دائمی گردشگری در شهر تهران خبرداد و گفت: رویدادهای گردشگری همچنین شب گردی و رمضان گردی به صورت خاص دنبال می شوند و در سال 94 شاهد راه اندازی تاکسی گردشگری شهر تهران خواهیم بود.

وی همچنین از خدمات آژانس های 10 گانه گردشگری نوروزی شهر تهران برای ارایه بهترین خدمات گردشگری تقدیر کرد وگفت: امسال مناطق 22 گانه شهرداری بهترین شکل همکاری را برای گردشگری شهر تهران داشته اند و شخص حجت الاسلام امرودی از 27 اسفند تا 16 فروردین ماه پای کار بود و همه با جان و دل برای این اتفاق خوب تلاش کردند.

کد خبر 294890

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha