دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
۰ نفر

مرد کلاهبردار لباس نیروی انتظامی به تن کرده و پس از مراجعه به مغازه‌های بازار و امین‌حضور با چک‌های بلامحل خریدهای میلیونی می‌کرد.

متهم

اين مرد كه نصرالله نام دارد 34ساله است و 17ارديبهشت‌ماه دستگير شد. آن روز مأموران پليس گزارشي دريافت كردند كه نشان مي‌داد مردي كه لباس‌ نظامي با درجه ستوان‌يكمي به تن دارد و با چك‌هاي بلامحل اقدام به خريد در بازار مي‌كند، دوباره سر و كله‌اش پيدا شده و قصد خريد دارد.

تيمي از مأموران كلانتري 113با دريافت اين گزارش راهي بازار شدند و مرد جوان را دستگير كردند. آنها از او كارت شناسايي خواستند اما وي از ارائه كارت خودداري كرد و اين نشان مي‌داد كه مأمور قلابي است. مرد جوان پس از دستگيري به اداره5پليس آگاهي تهران انتقال يافت و درحالي‌كه مدعي بود بي‌گناه است، تعدادي از مالباخته‌ها با حضور در اداره آگاهي از او شكايت كردند.

يكي از آنها گفت: من در بازار امين‌حضور مغازه لوازم خانگي دارم. اين مرد زمستان سال گذشته به آنجا آمد و يك تلويزيون ال‌اي دي به ارزش 3ميليون تومان خريد. او 500هزار تومان نقدي پرداخت كرد و بقيه مبلغ را در 2چك داد و از آنجا كه لباس نظامي به تن داشت به او اعتماد كردم و تلويزيون را تحويل دادم. اما پس از مراجعه به بانك متوجه شدم كه هر دو چك‌ جعلي و بلامحل هستند.

با اظهارات شاكيان، متهم كه چاره‌اي جز بيان حقيقت نداشت به كلاهبرداري اعتراف كرد و مدعي شد كه براي جلب اعتماد طعمه‌هايش از لباس نظامي استفاده مي‌كرد. سرهنگ داوود‌فرد، معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر گفت: قاضي پرونده مجوز انتشار عكس بدون پوشش چهره متهم را در روزنامه‌ها صادر كرده و شاكيان احتمالي مي‌توانند براي شكايت به اداره پنجم پليس آگاهي در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.

کد خبر 294823

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha