مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، شرکت‌های خودروسازی داخلی متناسب با توقع مشتریان کیفیت محصولات خود را ارتقا نداده‌اند.

گلايه‌هاي مشتريان از كيفيت پايين، فروش و خدمات پس از فروش نامناسب شركت‌هاي خودروسازي داخلي در حالي ادامه دارد كه وزير صنعت، معدن و تجارت نيز در نشست اخير شوراي سياستگذاري خودرو بار ديگر به انتقاد از كيفيت خودروهاي داخلي پرداخت.
انتقاد محمد‌رضا نعمت‌زاده از كيفيت خودروهاي داخلي در شرايطي است كه تا‌كنون الزامات دولت و مجلس منجر به بهبود كيفيت خودروهاي داخلي نشده و وزير صنعت نيز به جاي نظارت بر اجراي الزامات ارتقاي كيفي خودروهاي داخلي، تنها لب به انتقاد از كيفيت اين خودروها گشوده است.

وي در نشست پنجشنبه هفته گذشته شوراي سياستگذاري خودرو، به انتقاد از كيفيت خودروهاي داخلي پرداخت و اعلام كرد، چرا خودروهاي توليدي در كشور بايد قبل از 10هزار كيلومتر پيمايش، به تعميرگاه‌ها مراجعه كنند. وزير صنعت تأكيد كرد، درحالي‌كه توقع مشتريان داخلي افزايش يافته، خودروسازان نتوانستند به همان نسبت كيفيت محصولات خود را ارتقا دهند و همين موضوع دليل نارضايتي مصرف‌كنندگان از كيفيت خودروهاي داخلي است.

نعمت‌زاده با بيان اينكه مصرف‌كنندگان ايراني خودروهايي جديد، با كيفيت و آپشن‌هاي بالا مي‌خواهند و در اين زمينه كيفيت خودروهاي داخلي را با خودروهاي وارداتي مقايسه مي‌كنند افزود: قطعه‌سازان نيز بايد كيفيت قطعات خود را ارتقا دهند تا به همان نسبت، كيفيت خودروهاي توليدي نيز افزايش يابد.

کد خبر 294578

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha