پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا با درخشش لیونل مسی مقابل بایرن مونیخ آلمان به پیروزی ۳ بر صفر رسید تا مسیر خود را برای رسیدن به دیدار نهایی هموار کند.

BARCELONA-BAYERN

به گزارش ایرنا، با برگزاری این دیدار، دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دیدار بارسلونا و بایرن مونیخ به پایان رسید.

در نیمه نخست بارسلونا که از حمایت بیش از 95 هزار تماشاگر خود سود می برد حملات متعدد و متنوعی را روی دروازه بایرن مونیخ طراحی کرد، اما در گلزنی موفق نبود.

در دقیقه یازدهم، لیونل مسی با ضربه سر توپ را به لوییس سوارز رساند که این مهاجم اروگوئه ای در شرایط تک به تک نتوانست دروازه مانوئل نویر را باز کند.

چهار دقیقه پس از آن، سوارز با حرکتی انفرادی دو بازیکن میهمان را از پیش روی برداشت و توپ را در دهانه دروازه به نیمار رساند که تکل به موقع رافینیا، مانع از باز شدن دروازه نماینده آلمان شد.

در دقیقه 18 پاس زیبای توماس مولر در محوطه جریمه بارسلونا به لواندوفسکی رسید که این مهاجم لهستانی با بی دقتی بهترین فرصت بایرن مونیخ در نیمه نخست را از دست داد.

در دقیقه 38 پاس طلایی آندرس اینیستا سبب شد تا دنی آلوس در موقعیت گلزنی قرار بگیرد که بازهم مانوئل نویر ناجی دروازه بایرن شد تا نیمه نخست بدون گل به اتمام برسد.

در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، بایرن مونیخ بازی را در اختیار داشت اما در ادامه بازهم بازیکنان میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفته و به دنبال راهی برای رسیدن به گل بودند.

در دقیقه 63 اشتباهات مکرر مدافعان بایرن مونیخ توپ را به نیمار رساند که این مهاجم برزیلی در زدن ضربه نهایی ناموفق بود.

در دقیقه 76 لیونل مسی از پشت محوطه جریمه و با ضربه ای مهار نشدنی طلسم دروازه بایرن مونیخ را شکست و نخستین گل این دیدار را به نام خود ثبت کرد.

دردقیقه 80 لیونل مسی با حرکتی خارق العاده ای دروازه بایرن مونیخ را گشود تا یکی از بهترین های گل های سال های اخیر فوتبال جهان را به نام خود بنویسد.

در دقیقه 92 لیونل مسی با پاسی تماشایی، نیمار را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مهاجم سومین گل بارسلونا را به ارمغان بیاورد.

در پایان، پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ که دو فصل قبل بارسلونا را به مقصد مونیخ ترک کرد، شکست سختی را مقابل شاگردانش سابقش متحمل شد.

بارسلونا در این دیدار با ترکیب مارک تراشتگن، یوردی آلبا، دنی آلوس، جراردپیکه، خاویر ماسکرانو(ماریک باترا)، ایوان راکیتیچ(ژاوی)، آندرس اینیستا(رافینیا)، سرخیو بوسکتس، نیمار، لوییس سوارز و لیونل مسی به میدان رفت.

برای بایرن مونیخ نیز، مانوئل نویر، مهدی بن عطیه، جروم بواتنگ، خوان برنات، فیلیپ لام، ژابی آلونسو، رافینیا، شواین اشتایگر، توماس مولر(ماریو گوتزه)، تیاگو، روبرت لواندوفسکی به میدان رفتند.

سه شنبه شب در همین مرحله یوونتوس ایتالیا در خانه خود مقابل رئال مادرید اسپانیا به برتری 2 بر یک دست یافت.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی، روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

دیدار پایانی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا روز (6 ژوئن) شنبه 16 خردادماه به میزبانی ورزشگاه المپیک شهر برلین آلمان برگزار می شود.

کد خبر 294376

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha