دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: آیین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یزد برگزار شد.

تقدیر از معلمان

اداره كل آموزش و پرورس استان يزد نوشت: درمراسمی که با حضور جمعی از مسئولان استانی، فرهنگیان، پیشکسوتان و دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت در مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان یزد برگزار شد از معلمان نمونه کشوری، استانی و منطقه‌ای تجلیل شد.

عليرضا مصباح فر دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم با تجلیل از معلمان استان گفت: این عزیزان براساس دستورالعمل انتخاب معلم نمونه و مطابق با شاخص‌های عینی در سه بعد دانشی، مهارتی و ارزشی انتخاب و معرفی شده‌اند.

وي از انتخاب محمد اکبرنژاد به عنوان معلم نمونه کشور خبرداد و افزود: 10 معلم در بخش مدارس دولتی و یک معلم در بخش مدارس غیردولتی نیز به عنوان معلم نمونه استانی برگزیده شده‌اند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز دراین مراسم با اشاره به جایگاه واقعی معلم افزود: جامعه، مردم، رسانه‌ها و مسئولان باید قدر معلم را بدانند. معلم جایگاه والائی دارد و هر جامعه‌ای که قدر معلم را بداند آن جامعه به رشد و تعالی می‌رسد.

محمد صالح جوکار با یادآوری نقش الگوئی معلمان گفت: معلم همیشه برای ما الگو بوده است و ما در زمان تحصیل سعی داشتیم از گفتار، رفتار و پوشش معلم خود همانندسازی کنیم.

وی با قدردانی از نقش و زحمت معلمان خود افزود: خود را عبد کسانی می‌دانم که درمحضرشان کسب فیض کردم.

در ادامه این مراسم علاوه بر تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت حسین ایرج یغمائی، محمد فاضلی، حاج محمود حرازی، حشمت یغمائی، اکبر آیت اللهی و عزیزالله اخوان کفاش تجلیل شد.

کد خبر 294097

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha