دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه آسمان تهران در ۱۲ ساعت آینده صاف به همراه وزش باد است، گفت: تا دو روز آینده تهران ۲ درجه خنک‌تر می‌شود.

به گزارش فارس، فریبا گودرزی در تشریح آخرین وضعیت آب وهوای کشور گفت: در 24 ساعت آینده با ورود سامانه بارشی از سمت نوار غربی کشور در مناطقی از شمال غرب، غرب، زاگرس مرکزی و جنوب کشور بارش باران، رگبار و رعدوبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ اتفاق می‌افتد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز در مناطقی از جنوب غرب، مرکز، شمال شرق و شرق کشور بارش‌های پراکنده و خفیف را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: از امشب تا اواخر روز سه‌شنبه در استان‌های کردستان، جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی و شرق کشور شاهد بارش شدید به همراه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها خواهیم بود.

گودرزی بیان کرد: از بعدازظهر امروز تا روز سه‌شنبه احتمال پدید آمدن گرد و غبار در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی آسمان تهران را در 12 ساعت آینده صاف به همراه وزش باد پیش‌بینی کرد و گفت: در اواخر وقت امروز در تهران افزایش ابر را داریم و فردا نیز هوای تهران نیمه‌ابری به همراه بارش‌های پراکنده می‌شود.

وی اضافه کرد: بیشینه دمای تهران امروز 30 درجه و کمینه دمای آن 19 درجه سانتیگراد است و تا 2 روز آینده 2 درجه تهران خنک می‌شود.

گودرزی شهرکرد با دمای یک درجه سانتیگراد را سردترین و اهواز با دمای 37 درجه سانتیگراد را گرمترین مراکز استان‌های کشور خواند.

کد خبر 294031

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha