سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
۰ نفر

«تماس بگیرید تا برایتان فال قهوه بگیرم.» این بخشی از متن تبلیغات زن جوانی در فضای مجازی بود که به بهانه گرفتن فال قهوه سر ۷۰۰ نفر کلاه گذاشت.

ازچندي قبل ماموران پليس فتاي مشهد باخبر شدند كه شخصي در چندين شبكه اجتماعي دست به تبليغات زده و به‌صورت تلفني براي طعمه‌هاي خود فال قهوه مي‌گيرد.با شروع تحقيقات، ماموران دريافتند كه اين زن در فيس بوك، سايت‌هاي اينترنتي و تانگو و لاين، طعمه‌هاي خود را شناسايي كرده و آنها را فريب مي‌دهد.

با دريافت اين اطلاعات كارآگاهان سرانجام مخفيگاه اين زن 35ساله را در مشهد شناسايي كردند و روز سه‌شنبه وي در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.اين زن فالگير در بازجويي‌ها به كلاهبرداري ميليوني اعتراف كرد و گفت: پس از تبليغات، شماره موبايلم را در سايت‌ها و شبكه‌ها قرار مي‌دادم.

پس از آن افراد زيادي با من تماس گرفته و از آنها مي‌خواستم تا به‌صورت اينترنتي مبلغي را به حسابم واريز كنند. پس از آن تلفني مدعي مي‌شدم كه براي آنها فال قهوه گرفته‌ام و آنها را سركار مي‌گذاشتم.سرهنگ محسن عرفاني رئيس پليس فتاي خراسان رضوي با اعلام اين خبر به همشهري گفت: زن جوان پس از اعتراف به كلاهبرداري با قرار قانوني در اختيار قاضي پرونده قرار گرفت.

کد خبر 293623

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha