همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تحریم ها بهانه دولت آمریکا است، گفت: دشمنی آمریکا با ایران تمام شدنی نیست زیرا ماهیت ما حق است و ماهیت آنها باطل و هیچ گاه باطل و حق کنار هم قرار نمی گیرد.

علی فدوی

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه روابط عمومی کل سپاه، این مطلب را سردار دریادار علی فدوی در مراسم سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) دستورات اسلام را اجرایی و عملیاتی کرد و در این راه مجاهدت های زیادی انجام داد.

وی افزود، امام خمینی (ره) بعد از سال های طولانی که مبارزه را آغاز کرد و پیروزی انقلاب اسلامی را به وجود آورد مبنایی را رقم زد که از طریق آن حکومت اسلامی بر پا شد و انقلاب به صاحب اصلی آن رسید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امام به مرحله ای رسید که به طور قطع حرف هایی که می زد انجام و عملیاتی می شد و در نتیجه به وقوع می پیوست.

سردار فدوی اضافه کرد: بعد از انقلاب اسلامی باز هم شرارت ها و خباثت های آمریکا آغاز شد و هنوز هم تاکنون این خباثت ادامه دارد و گاهی هر روز بر شدت آنها افزوده می شود و در تمامی لحظه های انقلاب و بعد از آن افرادی که در خط امام و رهبری بودند و در صحنه حضور داشتند، شایستگی ها و حماسه ها را آفریدند.

وی گفت: هنگامی که انسان بنده خدا شود و طبق دستورات خداوند عمل کند، خداوند نیز بنده را مانند خود کرده و بنا بر وعهده الهی بهترین ها را به او عطا می کند و در چند سال بعد از انقلاب ما شاهد این موضوع بودیم.

استکبار در تمام صحنه های انقلاب علیه ایران اقدام کرده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در تمامی صحنه های 30 و چند ساله انقلاب اسلامی، استکبار و قدرت جهانی علیه ما اقدام کرد و در هر برنامه ای که علیه ما داشت با شکست مواجه می شد و صحنه 8 سال دفاع مقدس نیز حاکی از این موضوع است و مهم ترین صحنه شکست آمریکا واقعه 5 اردیبهشت ماه بود که خداوند بدون واسطه هنگامی که همه خواب و بی خبر از تمام کشور بودیم، خداوند حادثه شکست را برای آمریکا رقم زد.

جایگاه و شأن انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: کتاب های زیادی از ماجرای شکست آمریکا در صحرای طبس نوشته شده است که این کتاب ها توسط نویسندگان آمریکایی و فرماندهان عملیات ها نوشته شده و با وجود اینکه کنترل و نظارت زیادی در عملیات وجود داشت اما جایگاه خداوند و عظمت انقلاب اسلامی سبب شکست به روزترین وسایل نظامی شد.

دریادار فدوی با اشاره به اینکه دشمنی شیطان بزرگ از روز نخست انقلاب بوده و لحظه ای فروگذار نشده است، تصریح کرد: ماهیت دشمنی استکبار جهانی در این 36 سال ادامه داشته و با وجود تحمل شکست های زیادی که متقبل شده است اما نمی تواند دست از دشمنی با ایران بردارد.

وی توضیح داد: ماهیت دشمنی آمریکا با ایران، دشمنی باطل در برابر حق است و حق و باطل هیچ گاه کنار یکدیگر قرار نمی گیرند و شیطان بزرگ نمی تواند هیچ گاه با انقلاب اسلامی نه یک کلمه بیشتر نه کمتر بلکه با اسلام کنار آید و اسلام آخرین دین خدا است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: خوی استکباری آمریکا، برای این کشور خوی بزرگ طلبی ایجاد می کند و اگر بتواند دشمنی را به شدت کامل نظامی انجام دهد حملات نظامی خود را به شدیدترین نحو اعمال می کند.

استکبار جهانی در برابر ایران همیشه شکست خورده است

سردار فدوی افزود: در هر مقطع از زمان در طول تاریخ 36ساله انقلاب اسلامی، هرگاه که آمریکا دست به توطئه و جنایت علیه ما شده با شکست مواجه شده است و در یک سال و نیم آخر جنگ تحمیلی آمریکا با تمام قدرت و قوا در منطقه خلیج فارس حاضر شد که در این حضور شکست بزرگی را تجربه کرد.

وی با اشاره به انهدام هواپیمای ایرانی توسط ناو آمریکایی در سال 67 گفت: در واقعیت های تاریخ شاهد آن بودیم که ما خدا را داریم و به واسطه خدا به پیروزی رسیدیم و رویارویی با آمریکا در هر صحنه ای که انقلاب مقرر کرده باشد یک مقدمه دارد و قدرت انقلاب اسلامی 36 سال است که به ظهور رسیده و باید از نداشته های آمریکا و نقاط ضعف این کشور آگاهی پیدا کنیم.

تحریم ها بهانه آمریکا است

وی با اشاره به اینکه اگر آمریکا می توانست با اقدام نظامی علیه ما به پیروزی برسد، به سراغ تحریم ها نمی رفت، گفت: ما ثابت کرده ایم که در صحنه سخت می توانیم آمریکا را شکست دهیم و باید اثبات کنیم که در صحنه های آسان نیز مثل هجمه فرهنگی می توانیم این کشور را به خوبی شکست دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا می داند در صحنه نظامی نمی تواند بر ما غلبه کند و صحنه اقتصادی و فرهنگی را پیشِ رو گرفته است، اما سخت در اشتباه است زیرا ایران در صحنه اقتصادی و فرهنگی نیز با روشنگری های رهبرمعظم انقلاب ملت ایران پیروز می شود.

کد خبر 293237

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha