همشهری آنلاین: هفته پانزدهم لیگ حرفه‌ای با پیروزی صد امتیازی پالایش نفت آبادان همراه بود.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در هفته پانزدهم ليگ، تیم دانشگاه آزاد در قروین موفق شد با نتیجه 72 بر 51 مقابل فولاد هفت الماس قزوین به برتری رسيده و بار دیگر صدر جدول را از آن خود نماید.

تیم پالایش نفت آبادان دردیدار با صنایع پتروشیمی ماهشهر موفق شد شکست دور رفت خود را جبران کرده و با نتیجه 100 بر 84 هفتمین پیروزی این فصل خود را به دست آورد. تیم نفت آبادان با این برتری و یک بازی که بیشتر از شهرداری گرگان انجام داده است، به رده چهارم صعود کرد.

تیم ثامن مشهد که در بازی رفت مغلوب پمیناي اصفهان شده بود، در بازی برگشت در خانه موفق شد ابتدا در نیمه نخست با نتیجه 43 بر 33 به برتری برسد و در دقایق پایانی بازی نیز در حالی که پمینا فرصت جبران داشت، با اختلاف سه امتیاز و کسب نتیجه 91 بر 88 سومین برد این فصل خود را به دست اورد.

مهرام تهران در مصاف با شهرداری گرگان از همان ابتدای بازی با قدرت ظاهر شد و با حملات پیاپی در همان نیمه نخست 24 امتیاز از حریف خود پیش افتاد. دفاع مستحکم و حملات پرفشار مهرامی‌ها مانع امتیازآوری شهرداری گرگان شد، به نحوی که این تیم در پایان چهار کوارتر بازی فقط 45 امتیاز به دست اورد و با نتیجه 91 بر 45 بازی را به مهرام واگذار نمود.

کد خبر 293169

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha