یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
۰ نفر

پلیس کرمانشاه در جست و جوی اسیدپاش مرموزی است که بعد از مجروح کردن یک کارتن‌خواب فراری شد.

ساعت 20:35شنبه ساكنان چهارراه بسيج در كرمانشاه صداي مردي را شنيدند كه فرياد مي‌زد سوختم، سوختم. شهروندان با ديدن اين وضعيت بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و با حضور امدادگران در محل مشخص شد كه از پشت سر شخصي به اين مرد حمله كرده و با پاشيدن اسيد به كتف او فراري شده است. اين مرد ميانسال توسط اورژانس به بيمارستان امام‌خميني كرمانشاه منتقل شد.

سرهنگ حيدري معاونت اجتماعي استان كرمانشاه در اين خصوص به همشهري گفت:وقتي موضوع به پليس اعلام شد تيمي از مأموران تحقيقات خود را در اين زمينه شروع كردند و معلوم شد كه قرباني اسيدپاشي يك كارتن خواب بوده است. او شخص اسيدپاش را نديده و شب حادثه درحالي‌كه در خيابان راه مي‌رفت ناگهان در ناحيه كتف احساس سوزش كرده بود. اين در حالي بود كه حتي موتور و خودرويي هم در آن حوالي نديده بود.ماموران پس از اين حادثه راهي بيمارستان شدند و او در تحقيقات اظهار كرد كه نمي‌داند عامل اين اسيدپاشي چه‌كسي است. با وجود اين بررسي‌هاي پليسي در اين زمينه براي كشف حقيقت ادامه دارد.

در همين حال فرماندار كرمانشاه با تأكيد بر اينكه هيچ انگيزه و قصد سياسي در پس حادثه اسيدپاشي شنبه شب كرمانشاه وجود نداشته است به ايرنا گفت: اين واقعه به‌دنبال خصومت و اختلافات شخصي رخ داده است. فضل‌الله رنجبر اظهار كرد:در اين حادثه شخصي 47ساله از ناحيه پشت و كتف چپ به‌وسيله اسيد مجروح و توسط اورژانس به بيمارستان امام‌خميني شهر كرمانشاه منتقل شد. وي گفت: حال عمومي فرد آسيب‌ديده مناسب است و مداواي وي كماكان ادامه دارد.فرماندار كرمانشاه گفت: اين حادثه به هيچ عنوان رنگ و بوي سياسي ندارد و موضوع توسط پليس در حال پيگيري است.

کد خبر 292667

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha