همشهری آنلاین: پرونده تیم ملی تکواندوی نونهالان و نوجوانان کشورمان در مسابقات پومسه قهرمانی آسیا، با کسب ۸ مدال بسته شد.

Takewondo Logo

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، اولين دوره مسابقات پومسه نونهالان آسيا با حضور 77 تكواندوكار از 9 كشور و سومين دوره مسابقات پومسه نوجوانان آسيا با حضور 130 تكواندوكار از 13 كشور، كه از صبح روز سه‌شنبه (25 فروردين) در سالن "دانشگاه تايپه" چين تايپه آغاز شده بود، با كسب 4 مدال نقره و 1 برنز در بخش نونهالان و 3 مدال برنز در بخش نوجوانان به پايان رسيد.

در رده سني نونهالان، در بخش انفرادي راضيه آقايي به مدال برنز دست يافت، در بخش تيميِ دختران، راضيه آقايي، ريحانه عمراني و مهسا غفوري بر سكوي نايب قهرماني ايستادند و در بخش آزاد نيز مدال نقره به تكواندوكاران ايران رسيد.

همچنين در بخش ابداعي، زينب طغياني نايب قهرمان شد و تيمي ابداعي نيز پس از ويتنام بر سكوي دوم ايستاد و مدال نقره را به دست آورد.
اما در بخش نوجوانان، تيم دختران با تركيب طراوت باقرپور، فاطمه سيدي و زهرا سليماني به مدال برنز دست يافت، تيم پسران با تركيب علي سهرابي، اميررضا مهربان و كوشا بهاري مدال برنز را به گردن آويخت و در بخش آزاد ابداعي نيز به مدال برنز رسيد.

 

کد خبر 292251

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha