مرد افغانی که ۸‌ ماه قبل در جنایتی هولناک زن جوانی را به قتل رسانده و جسدش را در ساختمانی نیمه کاره دفن کرده بود به‌زودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

نهم مرداد‌ماه سال 93صاحب ساختماني نيمه ساز در تهرانپارس با كلانتري 144جواديه تهرانپارس تماس گرفت و گفت: نگهبان ساختمان نيمه‌كاره‌ام به نام نجيب كه افغاني است به‌طور ناگهاني و بدون اينكه حقوقش را دريافت كند ناپديد شده است. وقتي با چند نفر از دوستانش در اين‌باره صحبت كردم يكي از آنها گفت نجيب در حرف‌هايش گفت يك نفر را كشته و به همين دليل فرار كرده است.

اظهارات اين مرد كافي بود تا تحقيقات پليس در اين‌باره آغاز شود. آنها در جريان تحقيقات خود پي‌بردند كف يكي از اتاق‌هاي ساختمان نيمه‌ساز به تازگي مرمت شده و اين احتمال وجود دارد كه نجيب جسدي را در آنجا دفن كرده باشد. ساعتي بعد وقتي آن محدوده حفر شد مأموران با جنازه زني جوان روبه‌رو شدند. همان موقع ماجرا به بستان‌زاده، بازپرس شعبه دوم دادسراي امور جنايي تهران گزارش شد و به دستور او كارآگاهان براي دستگيري قاتل به تكاپو افتادند. شواهد حاكي از آن بود كه جوان افغان بعد از ارتكاب قتل به سوي مرزهاي شرقي كشور در استان خراسان رضوي رفته تا به افغانستان فرار كند.

تحقيقات ادامه يافت و چند روز بعد ماموران متهم را پيش از آنكه از مرز عبور كند دستگير كردند. مرد افغان كه 22سال دارد وقتي پشت ميز بازجويي نشست به قتل زن جوان اعتراف كرد و گفت: زن جوان از جلوي ساختمان عبور مي‌كرد كه او را داخل ساختمان كشيدم. مي‌خواستم نقشه سياهي را كه در سر داشتم عملي كنم كه او در برابرم مقاومت كرد و من هم او را به قتل رساندم. بعد از آن چون خارج كردن جسد از ساختمان برايم سخت بود جنازه را در همانجا دفن كردم و روي آن محدوده را هم با سيمان و سنگ پوشاندم. چند ساعت بعد هم به يكي از دوستانم گفتم مي‌خواهم فرار كنم و بلافاصله به سوي افغانستان به راه افتادم اما قبل از آنكه از مرز عبور كنم دستگير شدم.

به‌دنبال اعترافات اوليه متهم به قتل، او صحنه جنايت را نيز بازسازي كرد و با تكميل تحقيقات چند روز قبل كيفرخواست پرونده صادر شد. براساس اين گزارش قرار است به‌زودي با ارسال كيفرخواست به دادگاه كيفري استان تهران، متهم به‌زودي محاكمه شود.

کد خبر 291758

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha