مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از افزایش حقوق رفتگران در سال جاری خبر داد.

به گزارش ايسنا، مجتبی عبداللهی درباره رضایت شغلی برای کارگران رفت و روب شهرداری تهران گفت: این افراد انسان‌هایی بسیار زحمتکش و بی‌انتظارترین افراد هستند و بر گردن ما بسیار حق دارند و شهرداری تهران همواره مدیون این افراد است که با تلاش شبانه‌روزی در ساعاتی که مردم خواب هستند، معابر و خیابان‌ها را پاکیزه نگاه می‌دارند وشاید ما نتوانیم همیشه قدردان زحمات آنها باشیم.

وی در ادامه افزود: در سه سال گذشته که بنده در معاونت خدمات شهری بودم، همیشه نسبت به افزایش حقوق کارگران و تکریم آنان و معیشتشان توجه می‌شد. به شکلی که در آن زمان حقوق کارگران رفت‌ و روب 350 تا 400 هزار تومان بود؛ اما با دو مرحله افزایش حقوقی امسال دریافت حقوق کارکنان خدمات شهری به 815 هزار تومان در یک شیفت و حداقل دریافتی با بیمه کامل پرداخت می‌شود که برای شهرداری بیش از یک میلیون تومان هزینه دارد.

معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از افزایش حقوق رفتگران در سال جاری خبر داد و گفت: مصوب کردیم که در سال 94 حقوق کارگران رفت و روب از 815 هزار تومان به 950 هزار تومان با بیمه کامل پرداختی به کارگر برسد که برای شهرداری تهران نیز یک میلیون و 400 تا یک میلیون و 500 هزار تومان با بیمه و مالیات و مسائل جانبی هزینه خواهد داشت.

عبداللهی در ادامه خاطرنشان کرد: ما هر کاری که بتوانیم برای این قشر زحمتکش و بی‌ادعا انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به صحبت‌های معصومه آباد مبنی بر اینکه ساعات کاری کارگران رفت و روب می‌تواند برای این افراد خطرساز باشد، گفت: در همه کشورهای دنیا رفت و روب معابر در شب انجام می‌شود و ما نیز 60 تا 70 درصد فعالیت‌های رفت و روبمان را در شب انجام می‌دهیم. بنابراین مجبوریم از این کارگران در شب استفاده کنیم

کد خبر 291253

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha