همشهری آنلاین: پس از برگزاری ۲۰ دوره مسابقات لیگ بین‌المللی اسکی اسنوبرد و صحرانوردی، لیگ بین‌المللی آلپاین نیز با ۱۰ مسابقه در فصل و صدرنشینی کیاگالری به پایان رسید.

Ski

به گزارش روابط عمومي فدراسيون اسكي، در مجموع امتیازات به دست آمده در رشته‌های مارپیچ کوچک، مارپیچ بزرگ، سوپرجی و ترکیبی، محمد کیادربندسری از باشگاه کیاگالری قهرمان فصل اسکی شد، حسین ساوه شمشکی از باشگاه شهر شمشک در جایگاه دوم ایستاد و سید مرتضی جعفری از باشگاه دیزین لند در مکان سوم قرار گرفت.

در جمع امتیازات لیگ که تحت نظر فدراسیون جهانی اسکی و در پیست‌های اسکی دربندسر و دیزین برگزار شد، در بخش بانوان میترا کلهر از باشگاه کیاگالری به عنوان برترین اسکی‌باز بانوان لیگ فصل معرفی شد، صدف ساوه شمشکی از باشگاه شهر شمشک در جایگاه دوم لیگ ایستاد و نجمه زالی از باشگاه امید در مکان سوم جاي گرفت.

در مجموع امتیازات ورزشکاران حاضر در لیگ آلپاین، باشگاه کیاگالری در صدر جدول قرار گرفت و قهرمان لیگ آلپاین فصل 93 شد، باشگاه شهرداری شمشک در مکان دوم جدول قرار گرفت و دیزین‌لند هم جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داد.

گفتنی است رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسکی سال 93 فدراسیون اسکی در حالی برگزار شد که تیم اسکی صحرانوردی و اسنوبرد با حضور در این رقابت‌ها آمادگی لازم را برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان سوئد و اتریش به دست آوردند و امتیازات جهانی خود را بهبود بخشیدند.

 

کد خبر 291108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha