پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه کشور با اشاره به انسداد محور شمشک به دیزین و بارش باران در خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان، آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش فارس، سرهنگ محمدحسین حمیدی درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار داشت: به غیر از استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی که شرایط جوی بارندگی و لغزندگی را دارند و محور شمشک به دیزین که بسته شده است سایر مسیرها باز است و ترافیک روانی را دارد.

وی افزود: با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی حجم تردد در اکثر محورها پرحجم شده است و با روند ترافیک آرام مسیرها در حال بازگشایی است.

رئیس پلیس راه کشور گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در ساعات پیش رو شاهد افزایش ترددها باشیم و در همین راستا محدودیت‌هایی برای کامیون‌ها در نظر گرفته‌ایم.

سرهنگ حمیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز محور شمال به تهران یکطرفه شده است تا این مسیر در ایمنی بیشتری قرار بگیرد.

  • چالوس از ساعت 14 و هراز از ساعت 15 به سمت تهران یک طرفه می‌شود

سرهنگ نادر رحمانی، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از تاخیر در اجرای محدودیت تردد در محورهای کرج - چالوس و هراز به علت روان بودن بار ترافیک خبر داد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، اظهار داشت: به علت روان بودن بار ترافیکی در محورهای کرج - چالوس و هراز محدودیت تردد در این محورها با 2 ساعت تاخیر اجرا خواهد شد.

وي تصریح کرد: کرج - چالوس در ساعت 14 و هراز در ساعت 15 به سمت تهران یکطرفه خواهند شد.

کد خبر 290973

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha