همشهری آنلاین: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور اعلام کرد: گزارش واقعه شیراز در حال نهایی شدن است و تا چند روز آینده به مسئولان ذیربط ارایه خواهد شد. وی از احضار و جلب ۹ نفر توسط دستگاه قضایی خبر داد

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری درباره آخرین وضعیت پیگیری واقعه شیراز گفت: همه ابعاد این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و کلیه مستندات و مدارک تهیه شده است.

وی ادامه داد: با بررسی‌های میدانی که صورت گرفته گزارش نهایی تهیه و به وزیر کشور و ریاست شورای امنیت کشور ارایه و تا چند روز آینده نیز به مسئولان تقدیم خواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور اضافه کرد: در این گزارش به زمینه‌ها و عواملی که در بروز این گونه وقایع موثر بوده‌اند نیز توجه شده و علاوه بر شناسایی عوامل متعرض به آقای علي مطهری به دیگر عوامل و عناصری که در بروز حادثه نقش داشته‌اند و یا به مسئولیت قانونی خود عمل نکرده‌اند، پرداخته شده است.

ذوالفقاری خاطر نشان کرد: اکنون هماهنگی و همراهی مناسبی بین مسئولان کشوری و استانی برای اقدام قانونی وجود دارد و تاکنون توسط دستگاه قضایی استان تعداد 9 نفر احضار و جلب شده‌اند و برای آنها قرار وثیقه صادر شده است.

کد خبر 290792

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha